وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گنابری: انتظارات در بایرن مونیخ بسیار زیاد است؛ از بازگشت به میادین احساس خوبی دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرژ گنابری فصلی پر چالش را در بایرن مونیخ پیش روی خود می بیند.  

گنابری از حضور در بایرن مونیخ هیجان زده به نظر می رسد. وی این فصل به عنوان بال کناری باواریایی ها در هر دو سمت بازی خواهد کرد. وی بعد از سپری کردن یک فصل در هوفنهایم به صورت قرضی، حالا به بایرن مونیخ بازگشته است.

او در بازی قبلی بایرن مونیخ که برابر پاری سن ژرمن انجام شد دقایقی بازی کرد و توانست یک پاس گل نیز بدهد. گرنابری این فصل کار سختی در بایرن مونیخ خواهد داشت اما وی کاملا آماده به نظر می رسد. او گفتگویی جالبی با سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ داشته است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

انتظارات در بایرن مونیخ:

“انتظارات بسیار زیاد هستند. آنقدر که هنوز خودم هم نمی دانم برای بروارده کردن آن باید چقدر تلاش کنم. هر روز تلاش می کنم که پیشرفت کنم و به این کار سرعت ببخشم. می خواهم به بایرن مونیخ کمک کنم.
 

گذراندن دوران مصدومیت:

“بازگشت به میادین حس بسیار خوبی داشت. واقعا خوب بود که بالاخره توانستم همراه بچه ها در زمین تمرین کنم و دیگر مجبور به انجام تمرینات انفرادی نباشم. من از اواسط ماه می در مونیخ حضور دارم و به تنهایی تقریبا در در تمام روز های ماه ژوئن تمرین می کردم. آن زمان تنها بودم اما حالا تمرینات بسیار لذت بخش تر شده است. از این که همراه تیم تمرین می کنم بسیار خوشحالم چون توانستم حس در تیم بودن را دوباره تجربه کنم. چیزی که آن را از دست داده بودم.
 

تور آمریکا:

“من برای تعطیلات اینجا در لس آنچلس بودم. این جا فضای باحالی دارد و از آن بسیار خوشم می آید. زندگی در آمریکا با آلمان کاملا متفاوت است. برای همین بود که منتظر فرار سیدن این تور بودم.
 

دیدار دوستانه برابر یوونتوس و منچسترسیتی:

“قرار است لحظات خوشی را سپری کنیم. با این حال ما سخت تمرین خواهیم کرد. می توانیم به پیشرفت خود به عنوان یک تیم ادامه دهیم. منتظر هوادارانی که آن جا حضور دارند هستم. از این که می توانیم به آن ها نزدیک شویم حس عالی ای دارم. به علاوه ما دو بازی بسیار خوب برابر دو تیم عالی داریم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد