وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس: من احساس بسیار خوبی در بایرن مونیخ دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، علیرغم تمامی شایعات بازگشت خامس رودریگز به رئال مادرید، این ستاره کلمبیایی صراحتا اعلام کرد که از حضور در آلیانز آرنا رضایت دارد. 

 

هافبک طراح ۲۷ ساله، فصل گذشته با طی انتقال قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوست و در این تیم باواریایی بسیار خوش درخشید. حال بایرن مونیخ می تواند پس از پایان قرارداد قرضی دو ساله او، قراردادش را دائمی کند. اما پس از روی کار آمدن لوپتگی و رفتن رونالدو شایعاتی مبنی بر بازگشت خامس به کهکشانی ها شنیده می شد.

به نقل از سایت fourfourtwo، ستاره کلمبیایی در این باره گفت:
در حال حاضر من هنوز اینجا هستم و فصل خوبی را سپری کردم، پس از همه چیز رضایت دارم. حس می کنم که باشگاه و هواداران مرا خیلی دوست دارند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد