وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

پاسخ تند مدیربرنامه های اوزیل به هوینس

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ارکوت سوگوت، مدیر برنامه های مسوت اوزیل، به اظهار نظر اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن مونیخ در مورد این بازیکن، پاسخ تندی داد.  

اوزیل پیش از رقابت های جام جهانی با رجب طیب اردوغان دیدار کرد و این اقدام واکنش های تندی را در آلمان به همراه داشت. این هافبک تکنیکی روز گذشته با انتشار بیانیه ای بلند، اعلام کرد که به دلیل "بی احترامی و نژادپرستی"، دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نخواهد کرد.

پس از آن بود که هوینس در مصاحبه ای عجیب، اعلام کرد که از کناره گیری اوزیل از بازی های ملی خوشحال است زیرا مدت ها بود که او بازی خوبی برای تیم ملی آلمان انجام نداد. این صحبت ها واکنش ارکوت سوگوت، مدیر برنامه های اوزیل را به همراه داشت.

او به سایت گل گفت:" اظهارنظرهای آقای هوینس کاملا بی ربط بود زیرا هیچ ارتباطی به فوتبال نداشت. او تلاش می کند تا توجهات را از موضوع اصلی که نژادپرستی و تبعیض در آلمان است و بار دیگر در جامعه آلمان بروز کرده، پرت کند.

همانطور که مسوت در بیانیه اش اعلام کرد، او انتقادات منطقی و منصفانه در مورد بازی اش را می پذیرد و با آن به عنوان بخشی از حرفه اش، کنار می آید. با این وجود، آقای هوینس نمی تواند هیچ دلیل درستی برای اظهارنظر احمقانه اش که به وضوح اغراق آمیز است، ارائه کند. در این مورد، آمار کامل گویا هستند. بیست و سه گل، 40 پاس گل که در تیم ملی آلمان یک رکورد است و 5 بار انتخاب به عنوان بهترین بازیکن آلمان که سه بار آن بعد از سال 2014 بوده است. 

او ادعا کرد که مسوت برای سال ها مانند یک "روح" بود اما کدام روح می تواند این جوایز را ببرد و به این موفقیت ها برسد؟ مسوت در جام جهانی 2018، در هر 90 دقیقه، بیش از هر بازیکنی موقعیت ایجاد کرد اما هوینس برای انتقاد تنها او را انتخاب کرد. به عنوان رئیس باشگاه بایرن مونیخ، برای او خوب نیست که روی عملکرد بازیکنان تیمش که 8 تا از آنها برای آلمان بازی می کردند، تمرکز کند.

اگر مسوت چنین بازیکن بدی است، پس نظر یواخیم لوو، آرسن ونگر و ژوزه مورینیو چه می شود؟ اینها سه تا از مربیان بزرگی هستند که مسوت را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا در پست خودش تحسین کرده اند. خنده دار است که او فکر می کند برای قضاوت در مورد توانایی های فوتبالی، بیش از این افراد صلاحیت دارد.

آقای هوینس ما بیش از این وقت مان را صرف صحبت در مورد موضوعی نمی کنیم که شما هیچ اطلاعی از آن ندارید. چیزی که او از آن اطلاع دارد، 28.5 میلیون یورو فرار مالیاتی است؛ زمانی که مجبور شد پستش در باشگاه بایرن را ترک کند و به دلیل رفتار مجرمانه به زندان برود.

چه افرادی چنین کار می کنند؟ وقتی او چنین کار غیرقانونی و مجرمانه ای انجام داد، پول جامعه آلمان را به دلایل خودخواهانه دزدید. این پول می توانست به توسعه مدارس و بیمارستان ها کمک کند اما در عوض، او آن را در جیب طماعش ریخت. این نه تنها یک بی شرمی برای توست، بلکه یک شرمساری برای فوتبال و همین طور مردم آلمان."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد