وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

ماتئوس: اوزیل در تیم ملی تمام شده بود

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان معتقد است که اوزیل، پیش از این‌ها در تیم ملی آلمان تمام شده بود و جای خالی اش در تیم ملی آلمان حس نخواهد شد. 

 

قهرمان جام جهانی 2014 به خاطر نمایش های ضعیفش در تیم ملی آلمان، همواره مورد انتقاد قرار می‌گرفت. پیش از شروع جام جهانی، او به همراه گوندوگان عکسی با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه منتشر کرد که بازتاب بسیار منفی علیه او داشت و انتقادات بسیاری را مطرح کرد.  بسیاری مدعی شدند که اوزیل باید از تیم ملی آلمان به خاطر این عکس کنار گذاشته شود و در نهایت نیز ستاره آرسنال از بازی های ملی اعلام بازنشستگی کرد. حال ماتئوس مدعی شد که اوزیل پیش از این ها در تیم ملی آلمان به اتمام رسیده بود. 

او گفت:" فکر می‌کنم فوتبال فوتبال است و سیاست، سیاست. مسوت در آلمان در سال‌های اخیر خوب کار کرده بود ولی در یک سال و نیم اخیر نتوانسته در حد 4 سال پیش خود که در برزیل با تیم ملی آلمان حضور داشت عمل کند.  فکر می‌کنم دوران او در تیم ملی به پایان رسیده بود. نه به خاطر عکس سیاسی که از او منتشر شد. مهم نیست، برایم مهم نبود. من فوتبالیستی به نام مسوت اوزیل را می‌دیدم که خوب کار نمی‌کرد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد