وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوینس: اوزیل فقط برابر سن مارینو خوب بازی می کند؛ او سال ها عملکرد افتضاحی داشت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، رئیس بایرن معتقد است که در غیاب اوزیل، تیم ملی آلمان پیشرفت خواهد کرد. 

 

مسوت اوزیل، در آستانه انتخابات ترکیه با رجب طیب اردوغان، رییس جمهور ترکیه دیدار کرد و این موضوع باعث شد تا رسانه های آلمانی و حتی سیاست مداران این کشور انتقادات شدیدی از این هافبک خلاق تیم ملی آلمان انجام دهند. اوزیل نیز در واکنش به این موضوع با انتشار سه بیانیه رسما از تیم ملی آلمان خداحافظی کرد.

اولی هوینس، رییس بایرن مونیخ در مصاحبه با بیلد، واکنش تندی نسبت به اظهارات اوزیل نشان داده است و مجددا انتقادات را به سمت او روانه کرد:

“خوشحالم که جنجال ها پایان یافته است. اوزیل برای سال ها، به طرز افتضاحی بازی کرد. آخرین تکل صحیحی که او در بازی زد، مربوط به قبل از جام جهانی 2014 است. او اکنون عملکرد افتضاح خود را پشت آن عکس مخفی می کند. هرگاه برابر آرسنال بازی داشتیم، اوزیل را هدف قرار می دادیم زیرا می دانستیم که او نقطه ضعف تیم است. اوزیل تنها برابر سن مارینو خوب بازی می کند. در غیاب او، تیم ملی آلمان اوضاع بهتری خواهد داشت. هیچ کس نگفت که او در جام جهانی افتضاح بازی می کند. 35 میلیون پسر بچه دنبال کننده او، که در دنیای واقعی وجود ندارند، معتقد بودند که او در جام جهانی فوق العاده بازی کرده است چون او یک پاس بلند در بازی فرستاده است. پیشرفت از نظر ورزشی در کشور ما روندی فاجعه دارد و از نظر ورزشی، اوزیل برای سال ها با وجود این نمایش ها، جایگاهش را در تیم ملی از دست نداد.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد