وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نیکو کواچ: به نظر من رناتو سانچز زمان کافی در اختیار نداشته و از این به بعد، زمان در اختیار اوست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکو کواچ موفق شد در اولین تجربه سرمربیگری اش در بایرن مونیخ در اینترنشنال چمپیونز کاپ، با نتیجه 3-1 پاری سن ژرمن را شکست دهد.  

رناتو سانچز پس از گذراندن یک دوره قرضی در سوانزی، حالا به باواریا بازگشته است. به گزارش گل، کواچ پس از بازی در مورد سانچز گفت:

“باید این را در نظر بگیرید، زمانی که یک بازیکن از کشور خارجی می آید، نمی تواند فورا خودش را با محیط جدید وفق دهد. در مورد تمام بازیکنان خارجی این مساله صدق می کند. باید به بازیکنان زمان بدهید. به نظر من به اندازه کافی به رناتو زمان داده نشده و حالا او زمان دارد. او از همان ابتدا با انگیزه زیاد در تمرینات حاضر شد. طی سه هفته اخیر هر روز پرتلاش بوده است. واقعا تلاش می کند و به همین دلیل برایش خوشحالم که بازی خوبی انجام داد و یک گل زیبا روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. باید به بازیکنانی که از خارج از آلمان می آیند، زمان بیشتری بدهید.
 

همچنین آرین روبن در این مورد گفت:

“فکر می کنم لازم نیست در مورد دوران حضور رناتو در سوانزی زیاد صحبت کنیم. باید به او زمان داد تا پیشرفت کند. باشگاه سعی می کند به او کمک کند. امیدوارم مانند قبل به رشدش ادامه دهد.
 

داوید آلابا نیز گفت:

“رناتو خیلی خیلی خوب کار می کند. تلاش او در تمرینات پیش فصل کاملا مشهود است. مشخص است که با تمرکز کامل کار می کند و امروز هم در بازی ارزش هایش را ثابت کرد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
bavaria یکشنبه 31 تیر 1397 ساعت 16:17

دیروز بسیار امیدوار کننده و خوب بازی کرد

پیمان دوشنبه 1 مرداد 1397 ساعت 14:50

مشکلات سانچز پس از پیوستن به بایرن ، بیشتر اعتماد به نفس و مسائل از این قبیل بوده، ولی من خیلی بهش امیدوارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد