وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

گزارشی از تمرینات بایرن مونیخ زیر نظر کواچ؛ پر فشار تر از همیشه!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کواچ قوانین جالبی را برای تمرینات بایرن مونیخ در نظر گرفته است. 

 

باواریایی ها خود را برای فصل جدید آماده می کنند. بعد از بازنشستگی هاینکس این تیم سراغ نیکو کواچ، بازیکن سابق خود رفت و حالا قرار است کواچ فصل جدید را شروع کند.

به نقل از منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، تمرینات آماده سازی باواریایی ها چند روزی است که شروع شده و در این تمرینات خبری از بازیکنان ملی پوش که در جام جهانی حضور داشتند نیست و آن ها تیم را در تور آمریکا هم همراهی نمی کنند. با این حال بازیکنان سرشناسی مانند روبن و ریبری و بسیاری دیگر در تمرینات شرکت کرده اند که به نظر می رسد تمرینات کواچ بسیار پر فشار است و به کلی نیروی زیادی از بازیکنان تیمش می گیرد.

کواچ قوانین جالبی را وضع کرده است. او برای جلوگیری از مصدومیت ها تقریبا هر روز از بازیکنانش آزمایشات پزشکی می گیرد. سرمربی جدید باواریایی ها چند متخصص را نیز استخدام کرده که تغذیه و بدن سازی بازیکنان را زیر نظر داشته باشند. کواچ به شدت روی تغذیه بازیکنان تیمش حساس است و آن ها را وادار به مصرف گوشت کمتر و خوردن غذا های گیاهی بیشتری کرده است. بیلد از تقسیم تمرینات بین روبن و ریبری توسط کواچ می گوید تا این دو را از مصدومیت ها در امان نگه دارد. ریبری و روبن بیشتر وقت خود را در سالن بدن سازی می گذرانند و وضعیت خوبی دارند.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد