وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواچ: سیستم بازی تیم احتمالا تغییر می کند؛ نمی خواهم همانند تیم ملی اسپانیا به مشکل بخوریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نیکو کواچ سرمربی جدید بایرن مونیخ به رسانه ها معرفی شد.  

طبق اعلام قبلی، نیکو کواچ روز دوم جولای اولین کنفرانس خبری اش به عنوان سرمربی بایرن مونیخ را انجام داد. پس از انجام این کنفرانس خبری اولین جلسه تمرینی هم زیر نظر این مربی برگزار می شود.

نیکو کواچ در ابتدای صحبت هایش گفت:

“دوباره برگشتم! می دانم که در اینجا چگونه می توان موفق بود. برگشتم. من منتظر چالش های پیش رو هستم. امیدوارم بتوانم به اعتماد بایرنی ها پاسخ دهم. شرایط کار در و نحوه تفکر آن ها و نحوه رسیدن به موفقیت را می دانم.
 

نقل و انتقالات:

“در نقل و انتقالات می تواند اتفاق های زیادی رخ دهد و این چیز جدیدی نیست. من با لواندوفسکی حرف زده ام و منتظر همکاری با او هستم. ما ترکیب بسیار قوی ای در اختیار داریم. تمامی بازیکنان عالی هستند. دوست دارم ببینم که تمامی بازیکنان در تیم حفظ شوند. من تلفنی با لواندوفسکی صحبت کرده ام و عقاید و تفکراتم را به او گفته ام، به نظرم او فردی عالی ست. او می خواهد در آینده بهتر از قبل کار کند.
 

“بازیکنانی که در تیم ملی آلمان حضور داشتند و همچنین روبرت لواندوفسکی 25 جولای به تمرینات اضافه می شوند و همراه ما به تور امریکا سفر نمی کنند.
 

انتخاب به عنوان سرمربی بایرن مونیخ:

“خوشحالم که باشگاه بایرن مونیخ تصمیم گرفت من را به عنوان سرمربی برگزیند. هدف ما بهتر کردن عملکرد تمامی بازیکنان و همچنین رسیدن به اهداف باشگاه است.
 

آنته ربیچ:

“ربیچ بازیکنی عالی ست و برای تیمش بسیار خوب خواهد بود.
 

رناتو سانچز:

“او بازیکنی با کیفیت و با مهارت های عالی ست.
 

دستیار جدید:

“پتر هرمان از اول دسامبر به عنوان دستیار دوم من فعالیتش را شروع می کند.
 

ژروم بواتنگ:

“من در فرانکفورت هم یک بواتنگ داشتم و اکنون اینجا هم یکی دیگر. هر دو به لحاظ شخصیتی و فوتبالی عالی هستند.
 

آرین روبن:

“او 34 ساله است و من نمی خواهم در 6 ماه فقط دنبال تغییر ذهنیت او باشم. سعی خواهم کرد تفکرات خود درباره بعضی از شرایط را با او مطرح کنم.
 

 سوپرکاپ مقابل فرانکفورت:

“مشتاقانه چشم براه آن بازی هستم. هنوز با خیلی ها در فرانکفورت در ارتباط هستم. بدون شک من هنوز اتفاقات آنجا را دنبال می کنم ولی می خواهم این جام را به مونیخ بیاورم. من بسیار خودخواه هستم.
 

ریبری و روبن:

“من با این دو صحبت خواهم کرد و به آن ها خواهم گفت که فقط بازیکنان مهمی برای تیم نیستند بلکه رهبران تیم هم هستند. آن ها باید بازیکنان جوان تر را راهنمایی کنند. از اینکه می توانم با آن ها کار کنم خوشحالم.
 

شیوه بازی تیم:

“فن خال شیوه بازی بایرن مونیخ را توسعه داد و ما می خواهیم آن را حفظ کنیم، شیوه ای که در سالیان اخیر اینجا بازی شده است. اما من شاید با سیستم دیگری بازی کنم. مربیان حریف بر خلاف شما فکر می کنند پس باید مطالعه زیادی داشته باشید.
 

مقابله با تیم های دفاعی:

“اسپانیا در بازی دیروز مقابل روسیه 80 درصد جریان بازی را در دست داشت ولی در بیشتر مقاطع بازی در خلق موقعیت های گلزنی ناموفق بودند. من این وضعیت را دوست ندارم و به دنبال راه حل می گردم.
 

سرژ گنبری:

“او بازیکنی سریع است. سرژ در رویارویی های نفر به نفر عالی کار می کند. او مهارت های بسیار خوبی دارد و از داشتنش خوشحالم. 
 

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
مسعود بایرنی از 1999 سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 02:10

اون دسته از دوستانی که از الان دارند درباره اخراج کوواچ و سقوط بایرن حرف میزنن حرفهاشون یادشون باشه که اگه تیم با کوواچ پیشرفت کرد نیان اینجا تعریف و تمجید کنن... خود هواداران بایرن تو آلمان اینجوری پیش داوری نمیکنن... هنوز طرف فوت نکرده یه عده قبرش رو کندن و ختم چهلم هم گرفتن

سعید بایرنی سه‌شنبه 12 تیر 1397 ساعت 08:12

من که خیلی به کواچ امیدوارم و میدونم که توانایی تغییر شرایط رو داره...کاری که از هوادار انتظار میره حمایت از تیم و دادن انرژی مثبته چون تو این سالها مربیان بزرگی مثل پپ و کارلتو اومدن و رفتن و اون چیزی نبودن که انتظارش رو داشتیم پس به کواچ اعتماد کنیم و واسه تیم آرزوی موفقیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد