وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کواچ همه بازیکنان ملی پوش حذف شده از جام جهانی را برای اولین اردو می خواهد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، برنامه پیش فصل بایرن مونیخ به زودی آغاز می شود. 

 

باواریایی ها یک اردوی تمرینی 8 روزه در روتاخ آگرن از تاریخ 2 تا 9 آگوست خواهند داشت و سپس راهی تور آمریکا خواهند شد.

کواچ برای تور آمریکا، 8 بازیکن آلمان در جام جهانی حضور داشتند اما اکنون خانه برگشته اند را می خواهند وی نمی خواهد هیچ کدام از بازیکنان ملی پوشی که از بازی های ملی برگشته اند در این اردو غائب باشند. او حتی لواندوفسکی را نیز برای جام آئودی می خواهد و توجهی به شایعات مربوط به خروج این بازیکن از باشگاه ندارد.

منبع

نظرات 5 + ارسال نظر
Milad یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 08:46

گل بود به سبزه نیز آراسته شد امسال بایرن حتی نمیتونه بوندسلیگا روهم بگیره

Aban یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:22

زود نباید قضاوت کرد. گواردیولا برامون سه سال بوندس لیگا گرفت ولی کارش چه ارزشی داشت وقتی بهترین تیم اروپا بودیم و نتونست یک لیگ قهرمانان برامون بگیره، کاری که با اشتایگر هم کرد که اصلا یادم نمیره.
حس خوبی نسبت به کواچ دارم. بازیکن سابق بایرن هم بوده که همین خیلی خوبه، یک نفر از خانواده ی بایرن سرمربیمون شده نه از خارج مثل گواردیولا یا آنچلوتی.
من فقط از نقل و انتقالات می ترسم، اگر بازیکنانی مثل تیاگو، ویدال و بواتنگ قرار باشه برن باید جاشون مهره های تراز اولی جذب بشه که تا الان اتفاقی نیافتاده.

حرف حساب یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 09:26

اشتفان کونتز گزینه جدید احتماالی جایگزینی لو.. کنتز همونی هست که تو یورو 96 گل مساوی المان رو به انگلیس زد و الانم مربی تیم زیر 21 سال المانه و با این تیم یه قهرمانی هم به عنوان ربی اورده..

امید آلمانی 1366 یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 17:02

اصلا به کواچ خوشبین نیستم.اتمار هیتسفلد بهترین گزینه بود.هرچند سنش زیاده اما کارشو خوب بلده.یه مربی به این جوونی از پس ستاره های بزرگ تو تیم بزرگی مثله بایرن مونیخ برنمیاد.چون اصلا بازیکنه خیلی تاپی هم نبوده کواچ.فقط یک آلمانی میتونه روی یک آلمانی ریاست کنه.این یه قانون نانوشته اس

مسعود بایرنی از 1999 یکشنبه 10 تیر 1397 ساعت 18:10

من بعنوان یک طرفدار از این حرکت کوواچ استقبال میکنم... مطمئنا دعوت ملی پوشان جام جهانی به اردو برای بازی گرفتن از اونها نیست بلکه نوعی اتمام حجت برای بازیکن هست که باید در اختیار اهداف تیم باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد