وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نویر: آلمان شایسته حضور در مرحله حذفی جام جهانی 2018 نبود؛ فعلا قصد خداحافظی از تیم ملی را ندارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مانوئل نویر، دروازه بان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ نسبت به حذف تیمش از جام جهانی 2018 روسیه و همچنین دیدار مقابل کره جنوبی به گفتگو پرداخت.  

به نقل از بیلد، او صحبت هایش را این گونه آغاز کرد:

“به گونه ای بازی نکردیم که در حد نام آلمان باشد. وقتی یک بازی را در دقیقه 95 می برید و در دو بازی دیگر بدون ایجاد موقعیت شکست می خورید، پس قطعا شایسته حضور در مرحله بعدی نیستید. به عنوان کاپیتان همیشه سعی کرده ام مسئولیت پذیر باشم و به بازیکنان انگیزه دهم. اما من نیز جزو این تیم بوده ام و قطعا شایسته سرزنش هستم.
 

وی در خصوص اینکه چرا در دقایق پایانی بازی با کره جنوبی از دروازه خارج شده بود گفت:

“خوب ما در دقیقه 96 با یک گل عقب بودیم و من فکر می کردم هنوز امید وجود دارد. می خواستم واقعا جلوی آنها را بگیرم ولی در نهایت اشتباه کردم.
 

از دروازه بان بایرن مونیخ در خصوص خداحافظی از تیم ملی سوال شد که وی در پاسخ گفت:

“نه. فعلا چنین قصدی ندارم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد