وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مارکو رویس: اوزیل یکی از بهترین بازیکنان جهان است و نقش مهمی در تیم ملی آلمان دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مارکو رویس باور دارد مسوت اوزیل نقشی کلیدی در ترکیب تیم ملی آلمان در جام جهانی روسیه دارد.  

به گزارش ESPN، رویس 29 ساله برای اولین‌بار در ترکیب ابتدایی آلمان در جام جهانی قرار گرفت. دیداری که در برابر سوئد انجام شد و در نهایت با پیروزی دقیقه‌پایانی آلمان به پایان رسید. در این دیدار، مارکو رویس به نوعی با نبوغ خود به کروس کمک کرد که دروازه سوئد را باز کند و حالا در مورد این دیدار و هم‌تیمی‌هایش می‌گوید.

“ما یک تیم هستیم، چه درون زمین و چه بیرون آن. مهم نیست سایرین چه می‌گویند. مسوت اگرچه بازی نکرد، اما بخشی از تیم بود و در کنار ما بود. او بازیکن بسیار مهمی برای تیم ملی آلمان است. یکی از بهترین بازیکنان در جهان و من بیش از همیشه مطمئنم که او بیشتر برای ما به میدان خواهد رفت.
 

آلمان درحالی به مصاف کره جنوبی خواهد رفت که ژروم بواتنگ را به علت محرومیت و سباستین رودی را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت. مارکوس زورگ، کمک مربی تیم ملی آلمان در این‌باره، گفت:

“ما باید برای بازی بدون این بازیکنان آماده شویم.
 

در این شرایط، آلمان باید برای صعود کره را با قاطعیت شکست دهد. مارکو رویس در این‌باره نیز، گفت:

“قطعاً بدون ژروم و رودی کار سخت خواهد بود. اما ما چیزی برای از دست دادن نخواهیم داشت و باید با تمام قوا در برابر کره جنوبی حاضر شویم.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد