وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: قرار نیست تا ابد در بوندسلیگا بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره لهستانی بایرن بار دیگر از جدایی قریب الوقوع خود از بوندسلیگا خبر داد. 

 

ماه گذشته بود که مدیر برنامه های لواندوفسکی فاش ساخت که به مدیران بایرن اطلاع داده است که به دنبال تیمی جدید برای موکلش است اما مسئولان باشگاه آلمانی تاکید کردند که اجازه جدایی را به لواندوفسکی نمی دهند. 

ستاره لهستانی که این روزها با تیم ملی کشورش در جام جهانی حضور دارد گفت:« من الان 29 ساله ام و می دانم که اگر مصدوم نشوم، می توانم سال های زیادی فوتبال بازی کنم. چند سال پیش گفتم که نمی خواهم همه دوران فوتبالم را در یک کشور و در یک لیگ بمانم و از این بابت اطمینان دارم ولی الان نمی توانم در مورد آینده با شما حرف بزنم.

فعلا تمام تمرکزم روی جام جهانی است ولی پس از اتمام بازی ها به صورت جدی در مورد آینده ام فکر خواهم کرد.» 

لازم به ذکر است که لواندوفسکی سال 2014 از دورتموند راهی بایرن شد.

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
mehrangermany دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 01:40

دیگه لازم نیست به جام جهانی هم فکر کنی برگرد و زر زیادی نزن اگه بایرن نخواد تو هیچ جا نمیتونی بری

سعید بایرنی دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 07:42

آدم از مصاحبه های این حالت تهوع میگیره فکر کرده اینجام دورتمونده که بازیکن واسه باشگاه تصمیم بگیره

Kimich دوشنبه 4 تیر 1397 ساعت 13:06

جای سران بایرن بودم شوتش میکردم بیرون بره گم شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد