وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مانوئل نویر بعد از ۹ ماه غیبت، در بازی روز شنبه شب آلمان برابر اتریش به میدان خواهد رفت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان باتجربه باشگاه بایرن مونیخ، در بازی شنبه هفته آینده این تیم برابر اتریش به میدان خواهد رفت.  

پس از تمرینات روزانه و ۳۰ دقیقه بازی کردن در بازی تدارکاتی بین تیم ملی آلمان و تیم جوانان، آندریاس کوپکه می گوید مانوئل نویر در بازی دوستانه این تیم برابر اتریش بازی خواهد کرد. به گزارش رویترز، مربی دروازه بان های آلمان در چارچوب اردوی تیم در شمال ایتالیا به خبرنگاران گفت:

“برنامه همین بوده است. تا این لحظه، قرار است که مانوئل نویر در بازی دوستانه برابر اتریش به میدان برود. مانعی وجود ندارد و این بازی ها، دیدارهایی هستند که او نیاز دارد. یک بازی دوستانه ملی برابر اتریش باعث خواهد شد او کارهای بیشتری انجام دهد. 

نویر همچنین قرار است نیم ساعت دیگر در بازی دوستانه چهارشنبه برابر تیم جوانان آلمان بازی کند. قهرمان جهان برای بازی دوستانه با اتریش به جنوب این کشور و شهر کلاگنفورت می رود که خیلی از محل اردو فاصله ندارد. آلمانی ها بعد از بازی شنبه شب، به ایتالیا برمی گردند و تا سه شنبه در این کشور خواهند ماند. یواخیم لوو تا دوشنبه باید لیست نهایی و ۲۳ نفره آلمان را به فیفا بفرستد و چهار بازیکن خط خواهند خورد که یکی از آنها دروازه بان است.

تیمِ نهایی و ۲۳ نفره آلمان سه شنبه به کشور بازمی گردد و جمعه شب در آخرین بازی دوستانه در شهر لورکوزن، به مصاف عربستان سعودی خواهد رفت. پس از این بازی دوستانه، قهرمان جهان کشور را به مقصد روسیه ترک خواهد کرد تا برای تکرار عنوان قهرمانی تلاش کند.

کوپکه در پایان در مورد وضعیت نویر گفت:

“مانوئل به این بازی ها نیاز دارد تا ۱۰۰ درصد آماده باشد. به نظر می رسید که باید همه چیز را از اول شروع کند. از نظر قدرت پرش تا تحرک، هیچ مشکلی وجود ندارد. انگار او اصلا از فوتبال دور نبوده است. حالا همه چیز فقط در مورد قدرت بازی خوانی و اعتماد به نفس لازم برای بازی با پا است. او در مسیری است که ما انتظارش را داشتیم و همه چیز به خوبی پیش می رود. مارک آندره تراشتگن پارسال، جام کنفدراسیون ها را برد و فصل فوق العاده ای را با بارسلونا سپری کرده و قطعا او می خواهد در جام جهانی بازی کند. اما وقتی در مورد مانوئل صحبت می کنیم، شرایط خاص است و تراشتگن می تواند به خوبی با آن کنار بیاید.
 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
bayernfan چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 02:00

مانو باید به هوملز سفارش کنه یکم شل کنه تا اتریش یه چن تا شوت بزنه سمت دروازه
یه چنتا واکنش دهن پرکنه انجام بده کف یواخیم لوو ببره
ولی حالا جدا من خودم نگران بازی عربستانم بیشتر بازیکنای عربستان بازیکنای درجه ۳ ای حساب میشن و قطعا با تکل نادرست و بازی ناشیانه امکانش هست مصدوم بزارن دست تیم
آخه الان چه وقت بازی با عربستانه/:

محمد چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 10:40

نویر فیکس باشه قرمانیمون صد در صد هس. بقول این دوستمون عربا خیلی خشن هستن، شانس بیاریم مصدوم ندیم.

milad چهارشنبه 9 خرداد 1397 ساعت 13:36

عربستان چیو کوفت چی یا خدا اگه باعربستان بازی کنیم حتما مصدوم میزارن رو دستمون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد