وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

برانت: می دانم که چقدر رقابت در تیم ملی آلمان مشکل است؛ تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در لیست نهایی حاضر باشم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هافبک بایر لورکوزن مصمم است که در جام جهانی 2018 روسیه حاضر باشد.  

یولیان برانت در فصل 2017-2018 نمایش فوق العاده ای داشت. او برای اولین بار در این فصل توانست 12گل بزند و 7پاس گل برای هم تیمی هایش مهیا کند.

به گزارش سایت رسمی بوندس لیگا، در لیست 27نفره تیم ملی آلمان برای حضور در جام جهانی 2018 روسیه نام او هم دیده می شود. آلمان که برای دفاع از عنوان قهرمانی اش به جام جهانی خواهد رفت، 2 ژوئن در یک بازی دوستانه برابر اتریش قرار می گیرد. دو روز بعد از این بازی، لوو لیست نهایی و 23نفره آلمان را مشخص می کند.

برانت در مصاحبه با کیکر اظهار داشت:

“ما بازیکنان خوب زیادی داریم. می دانم که چقدر رقابت در این شرایط مشکل است. طبیعتا اگر نتوانم در لیست نهایی تیم ملی حاضر باشم لزومی برای شرمساری نیست. ولی تضمین می دهم هر کاری لازم است انجام دهم تا این بار به همراه تیم ملی به جام جهانی بروم.  
 

این بازیکن 14بازی ملی در کارنامه دارد و در یورو 2016 هم در لیست اولیه لوو جای گرفت. اما در لیست نهایی نام او خط خورد. برانت آن زمان 20ساله بود.

“به نظرم در مسیر درست قرار دارم. تا به حال من از این بازه دو ساله برای پیشرفت استفاده کرده ام. و حالا تمام تلاشم را به کار می گیرم تا در لیست نهایی تیم ملی حاضر باشم. بیش از این کاری از دستم برنمی آید.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد