وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تلگراف: روبرت لواندوفسکی، هدف اصلی باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هدف اصلی باشگاه چلسی در نقل و انتقالات تابستان، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی باشگاه بایرن مونیخ است.  

آبی پوشان در این روزها وضعیت مشخصی ندارند. آنها اخیرا درگیر مشکلات ویزای رومن آبراموویچ، مالک باشگاه شده اند. همچنین وضعیت آنتونیو کونته برای سال بعد هنوز مشخص نیست ولی چلسی دوست ندارد او را برکنار کند زیرا در صورت انجام این کار باید حداقل 10 میلیون پوند هزینه کند.

به گزارش تلگراف، اما این مسائل باعث نشده که آبی پوشان توجهی به تقویت خود در تابستان نداشته باشند. آنها قصد دارند برای خرید لواندوفسکی تمام تلاش خود را بکنند. این در حالی است که باشگاه لندنی فکر می کند که مهاجم لهستانی نیز خواهان ترک فوتبال آلمان است و حاضرند برای انتقال وی هزینه ای گزاف کنند.

گفته می شود اگر چلسی در انجام این انتقال موفق شود، آنها آلوارو موراتا را که فصل گذشته با مبلغ 68 میلیون پوند به جمع شاگردان کونته اضافه شد، به فروش خواهند رساند.

شاید هزینه زیاد برای بازیکنی مانند لواندوفسکی که در ماه آگوست 30 ساله می شود، بهترین حالت ممکن نباشد ولی او سالهاست که خود را به عنوان یک گلزن اثبات کرده و در کنار ادن هازارد می تواند به خط حمله چلسی قدرتی تازه بخشند.

شایعاتی مبنی بر جدایی ادن هازارد و تیبو کورتوا نیز وجود دارد. هر دو بازیکن قراردادشان را تمدید نکرده اند و منتظرند تا باشگاه در تابستان نشان دهد که می خواهد برای قهرمانی بجنگد و بهترین بازیکنان را جذب کند که مهاجم بلژیکی نیز روی این مسئله تاکید کرده بود.

قرارداد لواندوفسکی تا سال 2021 با بایرن مونیخ اعتبار دارد؛ همچنین رئال مادرید نیز مدت هاست که مهاجم لهستانی را زیر نظر دارد.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mehrangermany سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 17:27

این انتقال به هیچ عنوان انجام نمیشه چون لوا میخواد قهرمان اروپا بشه چلسی اصلا سال بعد تو لیگ قهرمانان نیست معلوم نیست فصل بعدش هم باشه پس این انتقال منتفیه

حسین سه‌شنبه 1 خرداد 1397 ساعت 23:45

به سلامت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد