وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

رونالدو نازاریو: هر کدام از بازیکنان بایرن می توانند به رئال آسیب بزنند؛ هنوز هیچ چیزی تمام نشده است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فوق ستاره سابق رئال مادرید معتقد نبرد این تیم مقابل بایرن مونیخ بسیار دشوار خواهد بود. 

 

در آستانه جدال حساس رئال مادرید و بایرن مونیخ، رونالدو در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. به گزارش آ اس، وی در مورد حضور در برنابئو برای تماشای این بازی گفت:

“برای این بازی به برنابئو نمی آیم زیرا واقعا مرا مضطرب می کند. بایرن تیم بزرگی است و هنوز هیچ چیزی تمام نشده است. هر کدام از بازیکنان آنها می توانند به رئال مادرید آسیب بزنند. بازی بسیار دشوار خواهد بود. تاریخ بین دو باشگاه طولانی است. آنها برای هم رقبای خاصی هستند و این بازی هم همینطور خواهد بود زیرا در مورد سومین قهرمانی پیاپی در اروپا صحبت می کنیم. این چیزی است که شاید دیگر آن را نبینیم.
 

“من خوشحالم که نام رئال مادرید را در سراسر جهان با خود حمل می کنم. لحظات فوق العاده ای آنجا داشتم و هنوز این باشگاه را دوست دارم. امسال در استرالیا با رئال مادرید روی یک پروژه کار می کردیم و لحظات خیلی خوبی بود.
 

وی در مورد زیدان گفت:

“من یکی از ستایش کنندگان بزرگ زیزو هستم. خیلی خوشحالم زیرا سال هاست که او را دنبال می کنم. حتی زمانی که در رئال مادرید بی مربیگری می کرد، با او دیدار داشتم. دوران مربیگری او آغاز شده و بسیار خوب پیش می رود. او شایسته تک تک دقایقی است که می گذراند.
 

کریستیانو-مسی؟

“هر دوی آنها دیدنی و جذاب هستند. هر سال یکی از آنها کمی از دیگری بهتر است.
 

اینیستا؟

“او شایسته توپ طلا بود اما فکر نمی کنم به آن نیازی داشته باشد. برای او در اینستاگرام پیام فرستادم و برای دوران فوق العاده اش به او تبریک گفتم. او در حالی به پایان دورانش نزدیک می شود که بهترین بازیکن تاریخ اسپانیاست. یادم نمی آید بازیکن اسپانیایی دیگری با چنین کیفیتی دیده باشم. افراد زیادی عاشق او هستند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد