وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: هدفمان رسیدن به فینال لیگ قهرمانان است؛ به لواندوفسکی اعتماد دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس اعتقاد دارد تیمش می تواند به فینال صعو کند.  

به نقل از منابع خبری باشگاه بایرن مونیخ، فردا (سه شنبه) رئال مادرید و بایرن مونیخ در دیداری فوق العاده حساس از سری بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. بازی رفت دو تیم 2-1 به سود تیم زیدان به پایان رسید. حالا دو تیم باید در بازی برگشت روبروی هم قرار بگیرند. یوپ هاینکس، سرمربی باواریایی ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شده است. مصاحبه این سرمربی آلمانی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“برایم مهم نیست که طی سالیان اخیر بایرن مونیخ چند بار توسط رئال مادرید حذف شده است. من در آن زمان مربی تیم نبودم. قبلا نشان دادیم که می توانیم موفق شویم. برای ما مشکل خواهد بود اما برای حریف هم چنین است. برابر تیمی به میدان خواهیم رفت که دو بار پیاپی قهرمان این رقابت ها شده است. با این حال ما فردا یک حریف آزار دهنده برای آن ها خواهیم بود. تیمم می داند چگونه در زمین راه حل پیدا کند. هدف ما رسیدن به فینال است.
 

“باید نسبت به بازی رفت راهکار های بیشتری داشته باشیم. رئال مادرید در بازی رفت سه موقعیت داشت و دو گل زد که کارشان بسیار مفید واقع شد. همیشه در آلمان توانستیم زیاد گل بزنیم و امیدوارم فردا هم بتوانیم چنین کاری انجام دهیم. در فوتبال، اراده می تواند یک کوه را جا به جا کند! باید فردا هر کاری برای صعود انجام دهیم. باید از بازی رفت مفید تر بازی کنیم.
 

“در چنین بازی هایی، بازیکنان بزرگ نقش اول را ایفا می کنند. هیچ چیز نمی تواند تغییر کند. نکته های مثبتی را در بازی رفت تیم دیدم. با این حال باید بعضی چیز ها را اصلاح کنیم. در بازی رفت هر دو تیم گلزنی کردند چون بازیکنانی اشتباهاتی را انجام دادند. باید 95 دقیقه آگاهانه بازی کنیم، اشتباهات را به حداقل برسانیم و البته از فرصت هایمان استفاده کنیم.
 

“ ضربات پنالتی قابل پیش بینی هستند اما در داخل بازی همه چیز متفاوت است. من از هیچ چیزی نمی ترسم. در چنین بازی هایی امیدوارم داور تصمیمات درست را بگیرد. لواندوفسکی؟ ما گلزنان فوق العاده ای در بوندس لیگا داشتیم. در بازی رفت انگار طلسم شده بودیم که گل نزنیم! با این حال به لواندوفسکی اعتماد دارم. او چهار گل را زمانی که در دورتموند بود به رئال مادرید زد. کسی چه می داند فردا چه اتفاقی خواهد افتاد؟
 

“بازی با دو مهاجم؟ هر مربی ای سبک و تاکتیک های خاص خودش را دارد. من در یک بازی به یک باره از تاکتیک هایم منحرف نمی شوم. واگنر به سختی تلاش کرده و خود را آماده کرده است. او می تواند تبدیل به یک سلاح و کمک شود. شاید باید بیشتر ریسک کنم!
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد