وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامس رودریگز: در صورت گلزنی برابر رئال مادرید، خوشحالی نخواهم کرد؛ می توانیم به فینال برسیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، هامس باید برابر تیم سابق در برنابئو به میدان برود.  

به نظر می رسد بر خلاف حالت معمول، یوپ هاینکس دو بازیکن تیمش را به کنفرانس مطبوعاتی فرستاده است.

به گزارش منابع خبری بایرن مونیخ، فردا (سه شنبه) تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ از سری بازی های دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. دیداری که در دور رفت با نتیجه 2-1 به سود کهکشانی ها به پایان رسید. هامس رودریگز، بازیکن فصل گذشته رئال مادرید که به طور قرضی در بایرن مونیخ توپ می زند در کنفرانس خبری پیش از این بازی حاضر شده است. صحبت های وی را در ادامه با هم خواهیم خواند.

“بازگشت به اینجا همیشه حس خوبی دارد. قصد ندارم چون برابر زیدان به زمین می روم، پیروز شوم. هیچ احساس بدی نسبت به او ندارم. فقط می خواهم خوب باز کنم. در حال حاضر عضوی از اف سی بایرن هستم. فقط در این باره فکر می کنم. می خواهم بازی خوبی را به نمایش بگذارم. بعد از آن خواهیم دید چه اتفاقی رخ خواهد داد.
 

“در مونیخ هم نمایش خوبی داشتیم. فقط باید گلزنی کنیم! باید از فرصت هایمان نهایت استفاده را ببریم. بازی نکردن در رئال مادرید؟ زمانی که شما بیشتر بازی می کنید، شانس بیشتری برای کمک به تیم و گلزنی دارید. با این حال کسی را سرزنش نمی کنم. می خواهم به تیمم کمک کنیم تا از نیمه نهایی عبور کنیم. این رویای همه ما است. می توانیم به فینال برسیم.
 

“می خواهم بسیار خوب بازی کنم و به تیمم برای رسیدن به فینال کمک کنم. کل بازی یوونتوس برابر رئال مادرید نگاه نکردیم. فقط گل ها را دیدیم. من کمی عقب تر بازی می کنم کمی دور تر از محوطه جریمه حریف. باید دوندگی ام را بیشتر کنم. مربی از ما انتظار داره که بیشتر در زمین بدویم.
 

“هر زمان که فرصت بازی در اینجا را داشتم، بهترین بازی ام را ارائه دادم. می خواستم گلزنی کنم. شانس گلزنی ایجاد کنم و در خدمت تیم باشم. فکر می کنم این اشتباه کسی بوده باشد. من دیگر در مادرید نیستم. دلیل های زیادی وجود دارد.
 

“در صورت گلزنی در دیدار فردا، خوشحالی نخواهم کرد. با من در این جا به خوبی رفتار کردند. پیروزی های زیادی را به دست آوردم. این موضوع نشانه احترام همه است. این یک واقعیت است که من اینجا خوشحال هستم. در حال حاضر تمام تمرکزم روی بازی با بایرن مونیخ است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 11 اردیبهشت 1397 ساعت 13:00

من عوضت خوشحالی میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد