وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

والدانو: وازکز نمی‌تواند 90 دقیقه در پست دفاع راست بازی کند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، همه شواهد حاکی از این است که وازکز به جای کارواخال به میدان خواهد رفت. 

 

خورخه والدانو معتقد است لوکاس وازکز نمی‌تواند در تمام 90 دقیقه ریبری را مهار کند.

کهکشانی‌ها که بازی رفت را در مونیخ با نتیجه 2-1 با پیروزی پشت سر گذاشتند، برای بازی برگشت چند غایب مهم دارند. مهم ترین غایبت آنها بی تردید دنی کارواخال است که در بازی رفت مصدوم شد و دو تا سه هفته از میادین دور خواهد بود. بنابراین، سوال اصلی اینجاست که چه کسی قرار است جای او را در مقابل ریبری پر کند؟ در بازی رفت پس از اینکه کارواخال به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد، این وازکز بود که در پست دفاع راست بازی کرد و کم نقص هم بود.

اگرچه ناچو به تمرینات بازگشته اما به نظر نمی‌رسد زیدان بازیکنی که یک ماه است بازی نکرده در چنین میدان مهم و پرفشاری به میدان بفرستد. بنابراین، همه شواهد حاکی از این است که زیدان باز هم به لوکاس وازکز در این پست اعتماد خواهد کرد. به گزارش AS، والدانو اما مخالف است:

“رئال مادرید این فصل بالا و پایین زیاد داشته و به همین خاطر است که برد 2-1 بازی رفت زیدان را از صعود مطمئن نکرده است. مشکل سمت راست خط دفاع است. وازکز دفاع راست تخصصی نیست. در بازی رفت هم برای دقایقی در این پست بازی کرد اما 90 دقیقه؟ این یک داستان کاملا متفاوت است. گرچه در این تردیدی نیست که وازکز هر زمان از او درخواستی شده، به بهترین شکل اجرا کرده است. رئال مادرید باشگاهی است که تنها بازیکنان شجاع می‌توانند پیراهنش را بپوشند.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد