وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: از عملکرد تیم برابر فرانکفورت راضی هستم؛ تمرکزم روی بازی با رئال مادرید است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سرمربی باواریایی ها از عملکرد تیمش برابر فرانکفورت راضی به نظر می رسد؛ حالا او و تیمش باید برای مصاف با رئال مادرید حاضر شوند.  

یک پیروزی دیگر در بوندسلیگا، این بار برابر تیم کواچ. باواریایی ها حالا خود را برای بازی برابر رئال مادرید آماده می کنند. هاینکس اذعان داشته او و تیمش کاملا متمرکز هستند.

به گزارش اشپوکس، ساعاتی پیش (شنبه) تیم های بایرن مونیخ و آینتراخت فرانکفورت از سری بازی های هفته سی و دوم بوندسلیگا به مصاف هم رفتند. دیداری که در نهایت با نتیجه 4-1 به سود باواریایی ها به پایان رسید. یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در پایان این دیدار درباره بازی تیمش صحبت کرده است.

او گفت:

“در شرایط خاصی قرار داریم در نتیجه از چهار بازیکن جوان برای این بازی دعوت کردیم. تمرکز من روی ترکیب تیم در دیدار برابر رئال مادرید در روز سه شنبه است. بچه ها در این بازی خوب کار کردند. مخصوصا در نیمه دوم که بهتر هم شدیم. هوملس؟ او مانند کاپیتان ما پیشروی می کرد.
 

“نسبت به روز چهارشنبه بهتر بازی کردیم. به هر حال من بسیار از بازی تیمم راضی هستم چون آینتراخت فرانکفورت در این فصل بوندسلیگا بسیار خوب کار کرده است. آن ها در زمین بسیار خوب ظاهر شدند. تنها چیزی که باید اضافه کنم این است: ساندرو واگنر امروز یک بازی فوق العاده را برای ما به نمایش گذاشت. او هم دوندگی زیادی داشت و هم مانند یک جنگجو ظاهر شد.

منبع

نظرات 13 + ارسال نظر
mehrangermany شنبه 8 اردیبهشت 1397 ساعت 23:54

تک به تک لواندوسکی دقیقه 87 یادتون بیارین گل زوله رو هم نگاه کنین مثل هم بود ولی زوله که یه مدافعه بهتر از لواندوسکی پر ادعا عمل کرد مرتیکه فقط بلده زر بزنه خیلی تازگیها حال به همزن شده به همون رئال میاد و بس خلایق هر چه لایق من اگه جای هاینکس بودم همین واگنر رو بازی میدادم چون به نظر نمیاد از لوا ابی برای بایرن گرم بشه حداقل واگنر تعصب زیادی داره

سعید یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 00:30

کاش واگنر رو بازی بده

کیمیچ یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 02:33

استاد هاینکس با کسی رودرواستی نداره..
اگه بو ببره که لوا کم کاری میکنه، قهوه ایش میکنه توی خوده سانتیاگو!
پس لوا به نفعشه خوب بازی بکنه توی سانتیاگو، چون تبلیغ میشه واسه خودش، وگرنه بدجور هاینکس لهش میکنه! شییییر یوپ کبیر، شیر کیمیچ و مولر..

محمد یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 02:55

به نظر من هوینس از الان به دنبال یه مربی برای بعد از اخراج کواچ کنه. این چه تیم داغونی بود مقابل تیم جوانان بایرن بازی می کرد

محمد یحیی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 10:18

به نطر من یه نیمه لوا بازی کنه اگه بد بود نیمه دوم واگنر بیاره یه تنه به راموس بزنه با پوز میخوره زمین راموس واگنر خیلی با تعصب بازی میکنه حقشه هاینکس بهش بازی بده خیلی مهاجم خوبیه

حامد یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 11:29

به نظر من هم در بازى با رئال واگنر در ترکیب اصلى قرار بگیره خیلى خوبه.آلمانیه و آلمانیا هم که جنگده و باغیرت بازى میکنن.

بیژن نوتاش یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:23

باو حذفین حالا میخواد واگنر باشه یا هوینس

بایرن صعود میکنه یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 12:25

سلام

SMAO7 یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 14:04

آقای بیژن نوتاژ اگه تیمت حذف شد قول میدی این دو رو برا پیدات نشه.

علی یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 15:31

مطمئنم هاینکس شگفتی های زیادی برای رئال دارد

بیژن نوتاش یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 16:29

داداشام فکر بازی با کلن ایناتون باشین ب ما نمیخورین دعا کنید کم بخورین ک برا همیشتون بمونه تو برنابعو

بایرن یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 18:52

سلام.اقا هم کارواخال مصدومه هم ناچو.الان با اومدن الابا می توانیم خیلی به رئال ضربه بزنیم.مخصوصا با زوج فوق العاده زیبای و آلابا .خامس هم که بیاد کمکشون عالی میشه

اکبرماتئوس یکشنبه 9 اردیبهشت 1397 ساعت 23:42

مدیران محترم وبلاگ!
هم اکنون "دشمن پشت دروازه"است.
پس نااهلان را راه ندهید لطفاً!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد