وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

لواندوفسکی: شانس نخست قهرمانی بودن رئال مادرید به معنای قطعی بودن غلبه آنها بر ما نیست

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روبرت لواندوفسکی، مهاجم لهستانی بایرن مونیخ با اعتماد به نفس بالایی از قدرت این تیم برای رویارویی با کهکشانی‌ها صحبت می‌کند. 

 

پرتکرارترین دوئل تاریخ مسابقات اروپایی چهارشنبه دوباره در مونیخ تکرار می‌شود و تیم زیدان به میهمانی شاگردان هاینکس می‌آید. رئال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی وارد میدان می‌شود و باواریایی‌ها به دنبال انتقام حذف فصل گذشته و کسب یک سه گانه رویایی دیگر هستند.

به گزارش مارکا، لواندوفسکی که شایعات زیادی پیرامون انتقالش به رئال در تابستان پیش رو شنیده می‌شود، درباره این بازی می‌گوید:

“وقتی در دو سال اخیر قهرمان اروپا شده‌اید، واضح است که شانس نخست قهرمانی محسوب می‌شوید اما این لزوما بدین معنا نیست که رئال مادرید ما را شکست می‌دهد. رئال، قرعه دشواری است اما برای قهرمانی باید همه تیم‌ها را شکست بدهید. چند بازی اخیرمان نشان داد که در فرم خوبی هستیم و حالا باید به بازی چهارشنبه فکر کنیم. باید بی نهایت متمرکز باشیم و اگر رئال مادرید اشتباهی مرتکب شد، از آن استفاده کنیم. اگر بازی خودمان را کنیم، مادرید می‌تواند به دردسر بیفتد.
 

“رونالدو؟ امیدوارم او امسال به بایرن مونیخ گل نزند اما رئال مادرید فقط کریستیانو نیست. به حذف فصل گذشته فکر نمی‌کنیم. حالا یک فصل و داستان جدید است. اتفاقی که سال گذشته رخ داده، رخ داده و به آن فکر نمی‌کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد