وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

تون: کواچ در بایرن مونیخ خیلی بیشتر از توخل در پاریسن ژرمن موفق خواهد شد!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بازیکن سابق بایرن مونیخ از انتخاب کواچ راضی به نظر می رسد.  

دیشب نشریات مختلف آلمانی خبر از توافق بایرن مونیخ و نیکو کواچ دادند. به گزارش Sport1، اولاف تون بازیکن سابق بایرن مونیخ و شالکه در مصاحبه ای مفصل به سوالات این نشریه پاسخ داد. او در بخشی از صحبت های خود می گوید:

من در ابتدا کمی متعجب شدم، اما بعد با خود فکر کردم و دیدم که این انتقال برای هر دو طرف مناسب خواهد بود. حسن صالحمیدزیچ مدیر ورزشی بایرن مونیخ رابطه بسیار خوبی با او و برادرش رابرت دارد. همه چیز با هم مناسب خواهد بود؛ دقیقا همانگونه که اولی هوینس بعد از بازگشتش به آن اشاره کرده بود. او گفت که می خواهد بار دیگر یک خانواده در باشگاه بسازد. چه کسی بهتر از یک بازیکن سابق بایرن مونیخ که روزهای خوشی در فرانکفورت دارد؟! به طور کلی من فکر می کنم کواچ در بایرن مونیخ خیلی بیشتر از توماس توخل در پاریسن ژرمن موفق خواهد شد!  

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد