وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روایت یوپ هاینکس از زوج پیری که او را با یک هوادار بایرن مونیخ اشتباه گرفته اند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، روایت جالب یوپ هاینکس و هوادار پیری که او را نشناخته است. 

 

یوپ هاینکس که از اوایل فصل و بعد از اخراج کارلو آنچلوتی به تیم برگشته است، همواره از محبوبیت خاصی بین هواداران بایرن مونیخ برخوردار است.

به نقل از توییتر رسمی باشگاه بایرن مونیخ، یوپ هاینکس در اواخر کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار برابر آگزبورگ داستان جالبی را تعریف کرده است. او می گوید با زوج پیری برخورد داشته است که هیچ کدام از آن ها هاینکس را نشناخته اند.

هاینکس با خنده ماجرا را این گونه تعریف می کند:

“من صبح امروز هنگامی که از پله برقی بالا می رفتم با زوج پیری برخورد کردم. من یک کیف داشتم که لوگوی بایرن مونیخ روی آن بود. خانم پیر که همراه همسرش بود با خوشحالی و ذوق از من پرسید "اوه، شما هوادار بایرن مونیخ هستید؟" من هم جواب دادم " بله، البته!"
 

گفتنی است یوپ هاینکس و تیمش با پیروزی برابر آگزبورگ در دیدار فردا (شنبه) قهرمانی خودشان در بوندس لیگا را قطعی خواهند کرد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد