وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نکات دیدار بایرن در برابر سویا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شب قبل باواریایی ها توانستند به خوبی به یک گل خورده شان برابر سویا پاسخ دهند و در نهایت 2-1 پیروز میدان گردند.  


در ادامه نگاهی می اندازیم به نکات خواندنی این دیدار:

-پیروزی برابر سویا 12مین برد متوالی یوپ هینکس در لیگ قهرمانان را رقم زد. هینکس پیش تر با برد بشیکتاش در ترکیه از این حیث در صدر قرار گرفت و با این برد رکوردش را دست نیافتنی تر کرد.هینکس در این 12 دیدار 33 گل ده و 7 گل خورده است.

-برد بایرن در خانه ی سویا نخستین پیروزی تیمی از آلمان در ورزشگاه سویا بود. پیش تر تیم شهر سویل در خانه اش به هیچ تیم آلمانی دیگر نباخته بود.

-بایرن با برد سویا به 5 بازی متوالی شکستش در زمین تیم های اسپانیایی پایان داد. اتلتیکو مادرید 2بار،بارسلونا و رئال مادرید 2 بار، تیم هایی بودند که در 5 سال اخیر بایرن را در خاک اسپانیا شکست داده بودند. جالبست آخرین برد بایرن برابر تیمی از اسپانیا در این کشور به زمان سرمربیگری هینکس در سال 2012-13 باز می گردد.

-حضور خامس به جای ویدال که بسببب آسیب دیدگی تعویض شد توفیقی اجباری برای تیم گشت و آقای گل جام جهانی 2014 توانست آمار عجیب 97درصد پاس صحیح را از خود به جای بگذارد.خامس همچنین از دید یوفا برترین بازیکن زمین نیز انتحاب شد.

-مولر با حضور در بازی دیشب به 65مین پیروزی اش با لباس بایرن در لیگ قهرمانان رسید تا با رکورد فیلیپ لام برابری کند. در رده های بعدی شواینی(53 برد)،الیورکان(51 برد) و ریبری(48 برد) قرار دارند.

-بایرن با شکست دادن سویا هفتمین برد پیاپی اش در لیگ قهرمانان ای فصل را جشن گرفت.

-بواتنگ آماری جالب در این فصل دارد. در تمامی شکست های بایرن در این فصل، جرومه بواتنگ حضور نداشته است و این بازیکن هرگاه در ترکیب بوده مانع شکست تیمش شده است!

-ریبری با تاثیرگذاری بر روی گل بایرن در دیدار دیشب، به رکورد 1 گل و 3 پاس گل در دو بازی اخیر تیم رسید.

-تیاگو با گلزنی در دیدار دیشب 8مین گلش را برای مونیخی ها در لیگ قهرمانان به ثمر رساند. جالب ایجاست که هافبک طراح بایرن 7 گل از این 8 گل را در مراحل حذفی زده است.

-باواریایی ها با احتساب بازی دیشب 124 بار به سمت دروازه ی رقبا شوت زده اند که در بین تیم های باقی مانده بهترین آمار است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد