وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر سویا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، بایرن مونیخ دیشب موفق شد در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سویا را 2 بر 1 شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید. 

 

 

یوپ هاینکس:

بسیار مهم بود که خیلی سریع گل مساوی را بزنیم. بی تردید کمی خوش شانس بودیم اما فوتبال همین است. همیشه از نظر روانی یک امتیاز است که کمی قبل از پایان نیمه اول گل بزنید یا پیش بیفتید. اگر می خواهیم قهرمان چمپیونزلیگ شویم، باید بهتر بازی کنیم. هر دو تعویض ما (خامس و رافینیا)، باعث تقویت تیم شدند. بازی ما باید شناوری بیشتری پیدا کند. ما مالکیت توپ بیشتری داشتیم و می توانستیم چند گل بزنیم. تا دقایق پایانی که سویا هر کاری برای گلزنی انجام داد ما بازی را در کنترل داشتیم.

 

ژروم بواتنگ:

بازی را خوب شروع کردیم اما در ادامه کار دو یا سه اشتباه اساسی داشتیم که می توانست به ضرر ما تمام شود؛ روی توپی که واقعا می توانست بدون خطر خاصی باشد، گل اول بازی را دریافت کردیم و این کار را کمی سخت کرد. بعد از دریافت گل اول بازی، به خودمان آمدیم و فوتبالی با کیفیت به نمایش گذاشتیم؛ مسلما با این بازی خوب، شایسته پیروزی بودیم، هرچند این برد صعود ما را به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا مسجل نمی کند. لیگ قهرمانان اروپا، همواره رقابتی دشوار به حساب می آید که هیچ چیز در آن تصادفی نیست و اگر گلی به ثمر می رسانید، هدیه ای از طرف خداوند یا مدافعان حریف نیست! بلکه تلاش شما باعث آن موفقیت شده است. با این حال از کسب برد راضی هستیم و امیدواریم در بازی برگشت، بازی به مراتب بهتری را به نمایش بگذاریم.

 

متس هوملس:

از این که سویا در نیمه اول به خوبی حمله می کرد و تیم برتر میدان بود، شگفت زده نشدیم. ما بازی آن ها برابر منچستر یونایتد را دیدیم و مربی به ما درباره آن ها هشدار داده بود. می دانستیم که آن ها چقدر خوب بازی می کنند. باید صادقانه حرف بزنیم. هنگامی که در نیم ساعت پایانی آن ها می خواستند گل دوم را به ثمر برسانند، دوست داشتم بهتر کار می کردیم. این نتیجه به این معنی است که ما باید برای بازی دوم در مونیخ قدم محکم تری برداریم. گل اول ما کمی با خوش شانسی به ثمر رسید. باید به این موضوع اعتراف کنیم. موقعیت خوبی داشتیم که در اوایل نیمه دوم توسط مارتینز به گل دوم برسیم. بعد از آن فکر می کنم که باید بهتر کار خود را انجام می دادیم و توپ را از دسترس حریف برای 15-20 دقیقه دور نگه می داشتیم.

 

فرانک ریبری:

بازی خوبی بود؛ ما ده دقیقه اول را خیلی خوب شروع کردیم، اما پس از آن نظم تیمی مان به هم خورد و همین باعث شد که از تیم حریف گل بخوریم. اما روند بازی در نیمه دوم متفاوت بود و جریان بازی برای ما در این نیمه خیلی بهتر پیش رفت؛ سویا تیم پرقدرتی نشان داد و ثابت کرد که به سادگی تا این مرحله از رقابت ها نرسیده است. سطح رقابت در لیگ قهرمانان اروپا همیشه بالاتر از چیزی است که تصور می کنید و همین باعث می شود که انجام اشتباهات بزرگ جبران ناپذیر باشد، ولی خوشحالیم که امشب توانستیم به خوبی اشتباهاتمان را جبران کنیم و در مقابل گلی که دریافت کردیم، واکنش مناسب و به موقعی از خود نشان دهیم.

 
توماس مولر:

حتی اگر در یک مسابقه به طور محسوسی بر بازی سوار نباشیم، اما باز هم ما تیم برتر میدان هستیم و امروز این را ثابت کردیم. توپ های زیادی لو دادیم و همین باعث شد حریف برای خود موقعیت هایی ایجاد کند؛ ما از فضاهای میانه میدان به خوبی استفاده نمی کردیم و همین باعث کند شدن ریتم بازی ما شده بود. در وقت استراحت بین دو نیمه هاینکس به هیچ وجه از عملکرد ما راضی نبود و خود ما نیز با او موافق بودیم؛ به خاطر همین در نیمه دوم ریتم سریع تری به بازی دادیم و در پایان توانستیم به یک برد ارزشمند خارج از خانه دست پیدا کنیم، هر چند این کافی نیست و ما به دنبال کسب پیروزی در آلیانس آرنا خواهیم بود.

 

وینچنزو مونتلا (سرمربی سویا):

هیچ شانسی نداشتیم. تیمم با ابزاری که در اختیار داشت، برابر تیم قدرتمندی چون بایرن جنگید. آنها در نیمه اول موقعیتی نداشتند و ما در زمین آنها بسیار خطرناک ظاهر شدیم. نتیجه ای که به دست آمد، مایه تاسف است اما حالا چه شانس کمی داشته باشیم چه زیاد، تا انتهای بازی برگشت خواهیم جنگید. روی گل اول بایرن اصلا شانس نیاوردیم. روی گل دوم هم به همین ترتیب. باید واقعیت را بپذیریم. در نیمه دوم کمی خسته بودیم و این طبیعی است چون تیم در نیمه اول انرژی زیادی گذاشت. تقریبا در نیمه دوم هیچ موقعیت خطرناکی ایجاد نکردیم اما باید بگویم که تیمم با غرور بالایی بازی کرد. 
 

استیون انزونزی (بازیکن سویا):

ما در نیمه اول عملکرد بسیار خوبی داشتیم و واقعا ناامید کننده است که اولین موقعیت بازی توسط سارابیا به گل تبدیل نشد، چرا که اگر آن توپ وارد دروازه می شد ما می توانستیم گل دوم را هم به ثمر برسانیم و این روند بازی را به سود ما تغییر می داد. تفاوت دو تیم در بازی دیشب این بود که در نیمه دوم، بدن هایمان خسته شده بود و بایرنی ها هم با پاسکاری ها و پرس های شدید، اجازه ندادند مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم و همین موجب برتری آنها شد. در فوتبال هیچ‌ چیز قابل پیش‌بینی نیست؛ ما در اولدترافورد منچستریونایتد را شکست دادیم؛ کسی چه می داند، ما باید در مونیخ تمام تلاشمان را برای شکست بایرن مونیخ انجام دهیم.

 

سیمون کیائر (بازیکن سویا):

ما بازی را خوب شروع کردیم و برای گلزنی، شانس هایی هم داشتیم، اما بایرنی ها در برخی نقاط زمین از ما بهتر بودند و همین تفاوت ها را رقم زد. ما می توانستیم عملکرد بهتری در حفظ توپ داشته باشیم، اما در نیمه دوم بایرن مونیخ این اجازه را به ما نداد و ما تمام 45 دقیقه دوم، در حال دویدن، برای به دست آوردن مالکیت توپ بودیم. بازیکنان بایرن مونیخ مدت زیادی است که در کنار هم بازی می کنند و در این مدت به درک متقابلی از بازی یکدیگر رسیده اند و در نیمه دوم همین امر باعث موفقیت آنها در گردش و حفظ توپ در زمین مسابقه و کسب پیروزی در زمین ما شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد