وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: نهایت احترام را برای سویا قائلیم؛ رئال مادرید هیچ شانسی برای جذب لواندوفسکی ندارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل سویا شرکت کرد.  

باواریایی‌ها که فاصله ای با قهرمانی در بوندس لیگا ندارند، فردا در دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سویا خواهند رفت. به گزارش اشپورت اینس، هاینکس در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی گفت:

“شباهت این تیم با تیم سال 2013؟ در فوتبال شما نمی‌توانید دو تیم را با هم مقایسه کنید. آن تیم، بازیکنان متفاوتی داشت و فوتبال هم از آن زمان تا کنون پیشرفت کرده و کاملتر شده است. پس دوست ندارم دو تیم را این گونه مقایسه کنم. آن تیمی که سه گانه برد، تیمی بسیار صمیمی و تکمیل بود که چهره‌های شاخصی چون لام، نویر، شوان اشتایگر را داشت. حالا هم تیمی با تعداد زیادی بازیکنان بین المللی و ملی‌پوش داریم اما تاکنون که چیزی نبرده ایم.
 

“طلسم اسپانیایی‌ها؟ در سال 2012 ما در مرحله نیمه نهایی، رئال مادرید را بردیم اما در فینال باختیم. سال بعدش بارسلونا را در نیوکمپ با نتیجه 3-0 بردیم. تیمی که آن زمان بهترین تیم دنیا بود. اما همه این‌ها مربوط به گذشته است و برای شرایط کنونی از نظر من هیچ فایده ای ندارد. زمان من، با بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال اسپانیا رو به رو شدیم اما نتایج چهار سال اخیر بایرن در مقابل تیم‌های اسپانیایی برای من هیچ ربطی به بازی فردا ندارد. بایرن حالا تیمی متفاوت دارد؛ کادر مربی گری متفاوتی دارد و مثل همیشه در حال بازگشت به بهترین فرم مان هستیم.
 

“نهایت احترام را برای سویا قائلیم. این را پس از قرعه کشی هم گفتم که سویا تیمی مطلقا باکیفیت و سطح بالاست و شاید از نظر خیلی‌ها شانس نخست صعود نباشد اما کلاس بسیار بالایی دارد.
 

“هامس را از زمانی که در اسپانیا بازی می‌کرد و از جام جهانی 2014 می‌شناسم. وقتی در ماه اکتبر به بایرن آمدم، او به لحاظ فیزیکی آماده نبود. به تدریج به فرم بدنی ایده آل رسید و حالا خودش هم می داند که عملکردش بهتر شده است. تجربه ام به من می‌گوید که بازیکن به اعتماد مربی‌اش نیاز دارد و البته باید خودش را با تیم و سبک جدید تطابق بدهد. پس هامس سال بعد هم در کنار ما خواهد ماند و اینکه پس از آن چه اتفاقی رخ بدهد دیگر به تصمیم مدیریت باشگاه بستگی دارد.
 

“آرتورو به طرز کامل نرمالی تمرین کرد و هیچ علامت منفی‌ای هم از خودش نشان نداد. پس به نظرم او برای بازی فردا در دسترس خواهد بود. برنات؟ او اسپانیایی است و به نظرم دوست دارد در این کشور باشد. به لحاظ فیزیکی هم مشکلی ندارد.
 

“خاوی مارتینز برای من یک هافبک دفاعی فوق العاده است. او فقط باید از نظر بدنی آماده باشد و آنگاه دیگر بازیکنان زیادی که بهتر از او باشند، برای من وجود ندارند. عدم دعوتش به تیم ملی؟ در اسپانیا بازیکنان فوق العاده زیادی بازی می‌کنند. عدم دعوت از خاوی مایه تاسف است چون به عنوان مربی در هر شرایطی می‌توانید از او استفاده کنید. خاوی قابلیت بازی در پست مدافع میانی را هم دارد. او روز شنبه هم عالی بازی کرد و این برای بازی فردا نکته بسیار مهمی است.
 

“از بازی فردا یک نتیجه نمی‌خواهم؛‌ برد می‌خواهم. تساوی 0-0 همیشه گول زننده است و این را در بازی سویا با منچستریونایتد دیدیم. اما بایرن این قابلیت را دارد تا هم در خانه خودش و هم خانه حریفان، گلزنی کند. فردا در پیسخوان با اتمسفری تقریبا شبیه به چیزی که در ترکیه در بازی با بشیکتاش دیدیم، رو به رو خواهیم شد. هوادارانی پرشور و خستگی ناپذیر که همیشه همه توانشان را برای حمایت از تیم شان می‌گذارند. اما بایرن در اقصی نقاط دنیا و اروپا بازی کرده و چیزی نمی‌تواند از این بابت ما را شگفت زده کند. می‌دانم که سویا سرود بسیار زیبایی دارد که هواداران پیش ازشروع بازی آن را می خوانند اما من در سال 1973 در لیورپول بازی کردم و آنها هم سرود قشنگی دارند. فردا خواهیم دید بازیکنانم چگونه با این اتمسفر مقابله خواهند کرد.
 

“ترکیب خط میانی؟ مثل همیشه فردا تصمیمم را خواهم گرفت.
 

“تمدید قرارداد روبن و ریبری؟ من یک مربی هستم و خودم را از این مسائل دور می‌کنم. تصمیم گیری در این مورد با باشگاه است و به نظرم میان طرفین یک تفاهم خوب برقرار است. باید منتظر ماند و دید باشگاه در نهایت چه تصمیمی می‌گیرد.
 

“لواندوفسکی؟ می‌توانم این را به شما اطمینان بدهم که رئال مادرید برای جذب لوا در تابستان آتی هیچ شانسی ندارد. 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد