وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

یادداشت، پنج دلیل برای اینکه بایرن می تواند برابر سویا پیروز باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سایت رسمی بوندسلیگا در مقاله ای پنج دلیل برای اینکه بایرن می تواند برابر سویا به پیروزی برسد را بازگو می کند. 

 

روز سه شنبه (15 فروردین) بایرن مهمان سویا خواهد بود تا بازی دور رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را برگزار کند، سایت رسمی بوندسلیگا در یادداشتی 5 دلیل برای پیروزی بایرن و رسیدن به مرحله نیمه نهایی یاد می کند.

1- متخصص نیمه نهایی

یوپ هاینکس و شاگردانش توانایی بالایی برای رسیدن به مراحل نهایی رقابت های بزرگ دارند و اگر از فصل پیش که آنها مغلوب رئال شدند بگزریم، بایرن این سالها همیشه یکی از تیم های ثابت مرحله نیمه نهایی بوده است، جدا از توانایی یوپ هاینکس در رساندن تیم به مرحله بعد، بایرن نمی خواهد فرصت سوزی کند و مردان مونیخ انگیزه زیادی دارند تا در کنار فراموش کردن ناکامی فصل پیش بار دیگر در اروپا درخشان باشند.

2- یوپ هاینکس، مرد لیگ قهرمانان

بایرن بر روی نیمکت خود کسی را دارد که اختلاف ها را رقم می زند، او نه بازیکن بلکه سرمربی 72 ساله بایرن می باشد، یوپ هاینکس که تا به حال 2 بار به وسیله رئال و بایرن، قهرمان اروپا شده است، هاینکس همچنین 3 فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده است تا نشان دهد او چه قدر در اروپا تخصص دارد، هاینکس که همچون فرشته نجات باواریایی ها در این فصل بوده و با حضور دوباره اش در بایرن امید را در این تیم زنده کرد، نشان داد چه قدر می تواند مفید باشد، او با شکست پاریس و همچنین بشیکتاش هنر خود را به خوبی به رخ کشید.


3- خامس رودیگز، مرد احیا شده مونیخ

مهاجم کلمبیایی بایرن را نباید دست کم گرفت، او با انگیزه، احیا شده و بسبار با تجربه است، او در رئال تجربه بالای اروپا را به دست آورده است و می تواند در تیم هاینکس مسیر درست را طی کند، خامس در کنار دیگر ستاره های بایرن تجربه و توانایی گران بهایی دارند که کمک می کند تا بایرن سویا را پشت سر بگذارد.


4- روبرت لواندوفسکی، فاکتور بزرگ

سویا تیمی است که برابر مهاجم بزرگ نشان داده به مشکل بر می خورد، مهاجمی که حتی می تواند خطرناک تر از مسی و رونالدو باشد، مهاجمی که سویا تجربه برابری با او را ندارد ، روبرت لواندوفسکی فصل را عالی سپری می کند و شاگردان مونتلا بازی های راحتی برابر مرد لهستانی نخواهند داشت.


5- ژنتیک اروپایی

از سال 1994 و آغاز لیگ قهرمانان، بایرن تنها 3 بار ناکام برای رسیدن به آن بوده است و تنها یک بار در مرحله گروهی حذف شده، در حالی که در سویا با وجود قهرمانی پیاپی در لیگ اروپا آنها تجربه خوبی در لیگ قهرمانان از خود نشان نداده اند و اگر از فصل جاری و حذف منچستریونایتد مورینیو بگزریم، سویا هنوز تیم لیگ قهرمانان نشده است.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد