وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کان: انتخاب دروازبان سوم آلمان دشوار است؛ وضعیت نویر کمی سخت شده است؛

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، الیور کان دروازبان افسانه ای فوتبال آلمان هنوز در مورد بازگشت و آمادگی مانوئل نویر برای مسابقات جام جهانی متقاعد نشده است. 

 

به گزارش Sport1 او رد این باره گفت:


قبل از مسابقات یورو نیز نویر مصدوم بود، او نشان داده است که نیاز به تمرین زیادی برای بازگشت به میدان ندارد، اما این بار موضوع کمی متفاوت است. اول اینکه او اکنون 2 سال بزرگتر شده است و دوم اینکه او باید واقع نسبت به پای خود اعتماد داشته باشد. من فکر کنم او برای شروع کار نیاز به زمان دارد و باید چند بازی در بوندسلیگا انجام دهد. بایرن بر روی او فشاری نمی گذارد اما  در برخی موارد برای مربی نیز دشوار خواهد بود، مثلا آیا می توانم از او در نیمه نهایی لیگ قهرمانان بصورت آمادگی کامل بهره ببرم و یا خیر.

 

کان در مورد تراشتگن ادامه داد:


مارک همیشه می تواند یک جام جهانی را بازی کند. او پس زمینه های لازم برای گلر اول تیم ملی بودن را دارد. او در جام کنفدراسیونها به تیم ملی اضافه شد، اعتماد بنفس و پیشرفت خود را ادامه داد و اکنون در مورد بازی او در جام جهانی هیچ شک و تردیدی ندارم. البته نویر برای سالها بهترین دروازبان جهان بوده و قهرمان جهان است، تراشتگن همچنان باید کار کند همانگونه که پیش از او نویر این کار را کرده بود.

 

الیور کان انتخاب دروازبان سوم تیم ملی آلمان را کاری دشوار می داند:


این انتخاب آسان نیست. هنگامی که نویر آماده باشد دروازبانهای شماره یک و دو مشخص هستند. انتخاب دروازبان سوم بسیار بسیار دشوار خواهد بود، کوین تراپ یک بازی خیلی خوب مقابل فرانسه برای مانشافت انجام داد اما او در پاریس ذخیره است و لوو می خواهد بازیکنانی که منظم بازی می کنند انتخاب کند. برند لنو نیز یک دروزابان فوق العاده خوب است. درمورد اولرایش باید بگویم اگر نویر به جام جهانی نرسد همیشه دروازبانی که در بالاترین سطح بازی می کند و در لیگ قهرمانان حضور دارد یک گزینه خواهد بود. تنها یک موضوع وجود دارد، تجربه من می گوید لوو بازیکنی که قبلا در تیم ملی نبوده و در اردوهای تیم شرکت نداشته است را به یک باره به تیم ملی دعوت نمی کند.به نظر من، گلر شماره سه باید بسیار جوان و با اعتماد بنفس باشد.

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد