وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر سنجی جالب بیلد در مورد مربی فصل بعد بایرن

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، نشریه ی ورزشی بیلد یک نظر سنجی در مورد مربی فصل بعد بایرن انجام داد که نتایجش جالب بود. 

 

بیلد که رسانه ای نزدیک به باواریایی ها می باشد نام 10 مربی که طی ماه های اخیر به بایرن لینک شده اند را در نظر سنجی اش قرار داد که نتایج آن جالب بود.

19 درصد از شرکت کنندگان خواهان این بودند که نیکو کواچ بازیکن سابق تیم سرمربی فصل بعدی شود. کواچ در فرانکفورت نتایج خوبی گرفته و این تیم را جزو شانس های اصلی کسب سهمیه ی لیگ قهرمانان کرده است.

نفر بعدی در این لیست نامی غیر آشنا می باشد.کریستوف دام سرمربی آلمانی سابق رومانی و بشیکتاش با 18 درصد در رده ی دوم می باشد. دام در مدت مربیگری خود یک قهرمانی بونسد لیگا و سوپرکاپ با اشتوتگارت، قهرمانی لیگ ترکیه با فنرباغچه و بشیکتاش و همچنین قهرمانی لیگ اتریش با استریاوین را در کارنامه دارد و تیم ملی رومانی آخرین آوردگاه مربیگری او بوده است.

در رده ی بعدی رالف هازن هوتل سرمربی موفق لایپزیک قرار دارد که 15 درصد رای جمع آوری کرده است. هازن هوتل تیمش را در سال اول حضور در بونسد لیگا نائب قهرمان کرد و اکنون نیز جزو بالانشین های جدول می باشد. لایپزیک با هازن هوتل به جمع 8 تیم برتر لیگ اروپا نیز رسیده است.

در رده های ی بعدی ارسن ونگر و یورگن کلینزمن قراردارند 12 و 11 درصد رای جمع کرده اند.ونگر اکنون در ارسنال وضعیت جالبی ندارد و کلینزمن نیز تجربه ای شدیدا ناموفق در بایرن داشت که هیچ کس خواهان تکرار شدن آن نیست.

پوچتینو با 9 دردص،فاوره با 7 درصد و فن خال با 6 درصد در رده های بعدی هستند و اکثر هواداران بایرن تمایلی ندارند تا اونای امری(2 درصد) و لئونارد یاردیم(1 درصد) سکان هدایت تیمشان را برعهده بگیرد.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری چهارشنبه 8 فروردین 1397 ساعت 00:48

ونگر؟؟
البیته کاری که اون در حق بایرن کرده هیچ کس دیگه ای نکرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد