وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

مصاحبه نویر با سایت رسمی بوندسلیگا

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مدت زیادی از مصدومیت نویر می گذرد و این دروازه بان نتوانسته هنوز به میادین برگردد. به احتمال فراوان او را طی یک ماه آینده دوباره در میادین خواهیم دید. نویر در مصاحبه ای با سایت رسمی بوندس لیگا به شرایط پیرامون خود و تیمش پرداخته است. مصاحبه وی را در ادامه با هم خواهیم خواند. 

 

تمرینات:

“روز احساسی دیگری را پشت سر گذاشتم چون توانستم سه تا پنج دقیقه بدون درد با پاهایم تمرین کنم و دویدم. هیچ دردی وجود نداشت. این مسئله برای من یک قدم مهم بود. تمرینات زیادی دارم که هر روز به من فشار می اورند اما هر روز با یک ذهنیت جدید تمرین می کنم و فشار زیادی را تحمل نمی کنم. فکر می کنم باید بتوانم در فصل جاری در هر سه تورنمنت حاضر باشم. در طول روز شش ساعت یا کمی بیشتر را در سابنر اشتراسه (کمپ تمرینی بایرن مونیخ) می گذرانم. بعد از آن برای صحبت و مشاوره پیش فیزیوتراپ ها می روم. بعد از آن هم تمریناتی را برای آماده سازی مجدد انجام می دهم.
 

بازگشت به تمرینات روی چمن:

“در حال حاضر دویدن را شروع کرده ام و همه چیز به خوبی پیش رفته است. این تمرین یک گام رو به جلو محسوب می شود که این دویدن با تورم یا خستگی ماهیچه هایم همراه نبود. بعد از این ها یک اسکن خواهیم گرفت و به عکس ها نگاه خواهیم کرد. اگر همه چیز خوب بود انتظار دارم که دوباره بتوانم در هوای آزاد تمرین کنم.
 

 بازگشت به میادین:

“هنوز مطمئن نیستم که چه زمانی برخواهم گشت. من گام هایی برای پیشرفت برداشته ام و کفش های فوتبالی ام را پشتم انداخته ام تا ببینم که چگونه بدن و پاهایم واکنش نشان می دهند. امیدوارم که در این فصل بتوانم چند بازی برای بایرن مونیخ انجام دهم. با این حال من واقع بین هستم اما تاریخی را برای بازگشتم تعیین نمی کنم. خوشحالم که همه چیز خوب پیش می رود.
 

“هدفم این است که دوباره برای بایرن مونیخ بازی کنم اما مهم ترین چیز این است که کسی من را تحت فشار قرار نمی دهد. آن ها همه وقت های جهان را در اختیار من قرار داده اند! هر چند که امیدوارند هر چه زودتر من را در میادین ببینیند. می خواهم برای تیم ملی بازی کنم. این ها اهداف من هستند.
 

انگیزه برای بازگشت:

“من یک ورزشکار جاه طلب هستم و این موضوع که دیگران می توانند بازی کنند ولی من نه، به خاطرش کمی حرص می خورم. این موضوع که همه چیز را با دیدگاه های مختلفی می بینم خوب است. چیز هایی که به خوبی در زمین اجرا می شوند. من شخصیت اصلی هستم و این بازی را دوست دارم. به همین دلیل ترجیح می دهم که درون دروازه قرار گیرم.
 

سفر به تایلند:

“نور خورشید یکی عامل مهم در بهبود استخوان است. پیدا کردن ویتامین D در زمستان ها بسیار سخت است. بنابراین این سفر تاثیر خودش را داشت و این برای من یک انگیزه بود. تعطیلات خوبی داشتم و از آن لذت بردم. هیچ کاری نداشتم. مربیان و فیزیوتراپ ها از زمان مصدومیتم تا به الان با من کار کرده اند. بعد از ان باشگاه گفت که کمی استراحت کنم. سرگرم کننده بود. با این حال هنگامی که برای کار دوباره برگشتم، خوشحال شدم.
 

فتح همه جام ها با بایرن مونیخ در فصل جاری:

“اساسا همه چیز ممکن است. عملکرد خوبی از تیم دیده ایم. هر چند آخرین بازی ما یک هشدار بود. مردم سویا را با لایپزیش مقایسه می کنند. با این حال من فکر می کنم که قوی هستیم. یک تیم و ترکیب بزرگ را در اختیار داریم. همه چیز مشخص است. اهداف ما بلند پروازانه است اما ما واقع بین هستیم. لازم نیست در مورد لیگ صحبت کنیم. بیشتر روی مسابقات حذفی تمرکز خواهیم داشت.
 

 اولرایش:

“پیشرفت او باورنکردنی و فوق العاده بوده است. در ابتدا او کامل نبود. او از طریق تمرین با تونی توپلاویچ پیشرفت زیادی کرده است. در ابتدای فصل شرایط برای بایرن مونیخ و او خوب نبود. برای من در آن زمان کمی سخت بود که در خانه بازی ها را تماشا کنم اما رفته رفته عملکرد اولرایش بهتر شد و من نیز خیالم راحت شد. به عملکرد عالی او افتخار می کنم.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
mohammad سه‌شنبه 7 فروردین 1397 ساعت 08:35

تو قوی هستی.زود برگرد عقاب رویایی آلمان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد