وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

جیووانی البر: امیدوارم لواندوفسکی برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ بماند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، مهاجم سابق بایرن مونیخ می گوید که لواندوفسکی مهاجمی کامل و کم نقص است.  

روبرت لواندوفسکی، مهاجم 29 ساله لهستانی بایرن مونیخ اخیرا با گلزنی در برابر هامبورگ، با عبور از جیووانی البر، مهاجم برزیلی سابق باواریایی ها به عنوان بهترین گلزن خارجی تاریخ بایرن مونیخ دست یافت. البر، در خصوص شایعات پیوستن لواندوفسکی به رئال مادرید مصاحبه ای با مونیخ آبندتسایتونگ انجام داد:

“امیدواری رونالدو برای پیوستن لواندوفسکی به رئال مادرید؟ این موضوع نشان می دهد که کریستیانو رونالدو احمق نیست. هرکسی می خواهد تا بازیکنی مانند لواندوفسکی را در تیمش داشته باشد. اگر رئال مادرید می خواهد تا لواندوفسکی را از بایرن مونیخ به خدمت گیرد، باید تمام تلاش خود را در این راه انجام دهد. اما با این حال، بایرن مونیخ به رئال مادرید هشدار داده که لواندوفسکی و خانواده اش در مونیخ خوشحال هستند و حس خوبی دارند. لواندوفسکی می داند که در بایرن مونیخ از همه چیز برخوردار است. امیدوارم و انتظار دارم که لوا برای مدتی طولانی در بایرن مونیخ بماند.
 

البر در ادامه به ستایش مهاجم لهستانی پرداخت:

“لواندوفسکی یک مهاجم کامل است. صحبت درباره نقطه ضعف او و جوانبی که روبرت باید در آن ها پیشرفت کند، سخت است. می توانید بگویید که به دلیل خوب نبودن تیم های بوندس لیگایی، گلزنی در بایرن مونیخ کار آسانی است اما لواندوفسکی در اروپا نیز گلزنی می کند. او بهترین مهاجم جهان است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد