وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

آرتورو ویدال: گورتسکا یک بازیکن کلاس جهانی است؛ بایرن مونیخ تمام چیزی است که نیاز دارم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، شایعاتی مبنی بر ترک بایرن مونیخ از سوی آرتورو ویدال در تابستان آینده به گوش می رسند. با این وجود در مصاحبه جدید این بازیکن با کیکر، چنین چیزی حس نشده است. ویدال اذعان داشته که رویای فتح لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ را دارد. مصاحبه وی را در ادامه با هم خواهیم خواند. 

 

کار مجدد با یوپ هاینکس:

“زمانی که در بایر لورکوزن بودم، هاینکس به من کمک کرد و از من بازیکن بهتری ساخت. خوب خواهد بود اگر او در تیم بماند. فکر می کنم وی همه ویژگی های ماندن در تیم برای سال های طولانی را دارد. با این حال همه چیز به خودش بستگی دارد.
 

قهرمانی در بوندس لیگا:

“قهرمانی مجدد در بوندس لیگا، خوب خواهد بود اما ما درباره بایرن مونیخ صحبت می کنیم. این باشگاه به جام های دیگری احتیاج دارد. بوندس لیگا، جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا! همیشه آرزو داشتم فاتح این سه عنوان شوم.
 

بازنشستگی:

“می خواهم تا 37 سالگی بازی کنم. بایرن مونیخ تمام چیزی است که به آن نیاز دارم. فقط درباره بایرن مونیخ فکر می کنم و رویایم فتح لیگ قهرمانان اروپا با این تیم است. این دلیلی است که من به اینجا آمدم.
 

آمدن گورتسکا:

“در حال حاضر نمی توانید پیش بینی کنید که گورتسکا در فصل بعد بازی خواهد کرد یا هر کس دیگری. البته او یک بازیکن کلاس جهانی است و اگر چنین نبود به بایرن مونیخ منتقل نمی شد. باید ببینیم شرایط چگونه خواهد بود.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
مانو روبری سه‌شنبه 22 اسفند 1396 ساعت 10:57

چه تعصبی داره این مرد برعکس لوای بی غیرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد