وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

توماس مولر: نمی دانم تا آخر در بایرن خواهم ماند یا نه

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد که از بودن در این باشگاه راضی است اما مطمئن نیست که تا پایان دوران حرفه ای اش در این باشگاه بماند. 

 

مولر که با حضور یوپ هاینکس روی نیمکت باواریایی ها، به روزهای اوجش بازگشت، در پیروزی 4-0 این هفته بایرن مقابل فرایبورگ، یک گل زد و دو پاس گل داد. 

مولر که در تمام دوران حرفه ای اش پیراهن بایرن را به تن کرد، سپتامبر گذشته تایید کرد که در تابستان 2015 پیشنهاد منچستریونایتد او را به جدایی از بایرن وسوسه کرده بود اما اکنون برنامه ای برای جدایی از این تیم ندارد. 

او به اسپورت 1 گفت:" دشوار است که 4-3 سال آینده را ببینید. اگر شرایط خوب پیش برود، چرا باید از بایرن بروم؟ اما هرگز نمی دانید در چند سال آینده چه رخ می دهد. قابلیت های من چه خواهند بود؟ شرایط چطور خواهد بود؟ آیا به مربی اطمینان خواهم داشت یا نه؟ 

به طور طبیعی، ترکیبی از دورنماهای ورزشی و مالی در تصمیم گیری موثر است. گاهی اوقات کل این مجموعه شما را به رفتن به یک لیگ خارجی ترغیب می کند و گاهی هم نه. اما کسی نمی تواند بگوید که برای تمام طول دوران حرفه ای اش برنامه دارد. مانند زندگی خصوصی، تنها می توان برای کوتاه مدت برنامه ریزی کرد."

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد