وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

شواین اشتایگر: از نظر من گزینه مناسب برای سرمربیگری در بایرن مونیخ، توماس توخل است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سران باشگاه بایرن مونیخ امید زیادی دارند هاینکس را به تمدید قرارداد متقاعد کنند ولی او هر بار از خداحافظی در تابستان می گوید. 

 

به گزارش فاکس اسپورتس، هر روز نامی جدید مطرح می شود و هنوز مشخص نیست چه کسی در فصل آینده روی نیمکت مربیگری بایرن مونیخ خواهد نشست. حالا شواین اشتایگر، ستاره سابق بایرنی ها به اظهار نظر در این رابطه پرداخته است.

شواین اشتایگر که بازیکن تیم شیکاگو فایر آمریکاست در یک برنامه تلویزیونی آمریکا به سوالات مختلف پاسخ داد. او در جواب سوال مربوط به سرمربی آینده بایرن مونیخ گفت:

“این سوال بارها مطرح شده است. از نظر من یک گزینه برتر وجود دارد. اگر شما به مربی فکر کنید که باتجربه باشد و در لیگ قهرمانان اروپا هم مربیگری کرده باشد و آلمانی هم باشد، یک اسم به ذهن می آید و او توماس توخل است. از نظر من او گزینه مناسب است. من سبک مربیگری او در دورتموند را می پسندم. همین طور وقتی مربی ماینتس بود. به همین خاطر گزینه مدنظر من توخل است.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد