وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تمامی رویاهای هوینس محقق نمی شوند؛ توخل کیفیت لازم برای هدایت بایرن مونیخ را دارد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس می گوید تمامی رویاهای رئیس باشگاه محقق نمی شوند.  

اوایل اکتبر بود که یوپ هاینکس بعد از حدود 3.5 سال و بنا به شرایط ویژه بایرن مونیخ تصمیم گرفت دوباره به دنیای فوتبال برگردد. سرمربی پا به سن گذاشته بایرن مونیخ عملکردی فوق العاده داشته و تیم او از هم اکنون می تواند قهرمانی در بوندس لیگا را جشن بگیرد. از سویی دیگر تیم هاینکس راهی در نیمه نهایی جام حذفی حضور دارد و برای رسیدن به جمع 8 تیم نهایی لیگ قهرمانان هم آن ها قسمت عمده راه را طی کرده اند.

عملکرد هاینکس و در دسترس نبودن گزینه های مد نظر مسئولان باشگاه باعث شده در ماه های اخیر بارها اولی هوینس پیشنهاد تمدید قرارداد را به سرمربی تیمش بدهد، پیشنهادی که یوپ آن را هر بار رد کرد و  در آخرین مصاحبه اش با اشپورت بیلد به صراحت می گوید که در پایان فصل از بایرن مونیخ جدا می شود.

توماس توخل:

“به نظرم توماس توخل کیفیت لازم برای مربیگری در بایرن مونیخ را دارد. من قدر و ارزش توخل را می دانم، او از تیم جوانان ماینس به طور مداوم در حال پیشرفت و پیشروی بوده است. این نردبان پیشرفت است و باید با رویکرد جدید و معاشرت با مردم از آن بالا بروید.  
 

“دورتموند تحت نظر توخل فوتبالی عالی بازی می کرد، با یک سیستم بازی خوب. تمامی عناصری که جزئی از فوتبال مدرن امروز هستند در دورتموند وجود داشت. توخل توانست تیمش را در اروپا به مراحل حذفی برساند، قهرمان جام حذفی شود و تیمش فوتبالی جذاب ارائه دهد. من از دیدن بازی های دورتموند در آن دوره لذت بردم. به همین دلیل من برای عملکرد او ارزش زیادی قائلم و او را یک مربی بسیار خوب می دانم.
 

مشکلات توخل در دورتموند:

“به عنوان یک مربی جوان شما مرتکب اشتباه هم می شود. خدای من! این چیزها پیش می آیند. بدون شک روزی توماس دیدی متفاوت تر به قضایا خواهد داشت. این چیزها بسیار جزئی اند و در نهایت باید گفت از زمان جدایی توخل از دورتموند این تیم هرگز فوتبالی عالی بازی نکرده است.
 

نظر هوینس درباره مسلط بودن سرمربی بعدی بایرن مونیخ به زبان آلمانی:

“این مورد درباره مربیان بین المللی است که سابقه قهرمانی در لیگ اروپا را دارند و حداقل با باشگاه های بزرگی نظیر بارسلونا موفقیت ها و قهرمانی هایی داشته اند. اکنون تمام بحث بر روی سرمربی های آلمانی است و من آن را دوست دارم؛ باشگاه به خوبی می داند که چه می خواهد. مدیران بایرن به خوبی فهمیده اند که یادگیری زبان آلمانی برای مربی های خارجی بسیار دشوار است. هویت و شخصیت باشگاه بهتر است که با استخدام یک مربی که به زبان آلمانی مسلط است حفظ شود.
 

“مسئولان باشگاه به درک خوبی درباره این موضوع رسیده اند چون اگر شما با بازیکنان انگلیسی هم صحبت کنید نمی توانید به عمق وجود آن ها نفوذ کنید. این مشکلات با استخدام متجرم و حضورش در رختکن هم حل نمی شود؛ کاری که در دوره کلیزمن و زمانی که من جانشین او شدم در تیم رخ داده بود.
 

اصرار هوینس برای تمدید قرارداد:

“من می توانم درون هوینس را ببینم! اصرار او برای ماندن من در تیم تاثیری در روابط دوستانه ما نخواهد داشت اما من صحبت های اخیر او من را خوشحال نکرد. اما این اولی هوینس است؛ در کانون هوادارن یا در جایگاه ویژه استادیوم او بسیار عاطفی است. در آغاز هیچ کس نمی توانست اینگونه روی کار و همکاری ما حساب کند. من می دانم که اولی تا چه حد کارآمد و بلند پرواز است، و به همین دلیل اکنون رویاهای زیادی در سر دارد، اما تمامی رویاها به حقیقت تبدیل نمی شوند.
 

یولیان ناگلزمان:

“او بدون شک یک مربی فوق العاده مستعد است اما او تنها 30 سال سن دارد و باید به یادگیری ادامه دهد.
 

نیکو کواچ:

“نیکو سابقه بازی در بایرن مونیخ را دارد و باشگاه را می شناسد. اما اگر او فصل آینده همراه فرانکفورت در اروپا بازی کند و تجارب بین المللی را کسب کند عالی خواهد بود.
 

کینگزلی کومان:

“مصدومیت این یک زیان بزرگ برای ما است. او تبدیل به ستاره فصل ما شده بود، او با سرعت و قدرت دریبلینگش برای ما ارزشی همچون طلا داشت. ما باید به عنوان یک تیم کار کنیم اما در مقایسه تن به تن، کینگزلی غیرقابل جایگزین است.
 

هامس رودریگز:

“جایگاه او در تیم بالاتر رفته است. زمانی که من به تیم ملحق شدم، او رابطه آنچنانی با تیم دیگر بازیکنان نداشت. او به جهت دادن و همکلامی نیاز داشت. اکنون او دوباره پتانسیل بالای خود را نشان داده است. او کارها را به گونه ای انجام می دهد که دیگران قادر به آن نیستند.
 

فرانک ریبری:

“من اخیر دو صحبت طولانی با فرانک داشته ام که یکی از آن ها بعد از بازی با هرتابرلین بود. این فرانک، فرانکی نیست که من می شناسم. او می داند که دیگر جوان نمی شود اما من به او و آرین اعتماد دارم که تا پایان فصل در بالاترین سطح بازی خواهند کرد.
 

تمدید قرارداد روبری:

“در اواسط آوریل باشگاه با فرانک و آرین برای تصمیم گیری درباره آینده مذاکره خواهد کرد.
 

شایعات درباره پیوستن روبرت لواندوفسکی به رئال مادرید:

“تصور نمی کنم بایرن مونیخ بخواهد درباره لوا با رئال مادرید مذاکره کند.
 

سلسله مراتب تیم:

“من شنیده ام که توماس، متس و ژروم با دیگر بازیکنان زیاد صحبت می کنند، خصوصا اخیرا با آرین روبن، چیزی که من دوست دارم. من به صورت واضح به متس گفته ام که شما یک رهبرید و صحبت هایت مهم هستند.

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 13:05

کسی میدنه چرا سایت اف سی باواریا دیگه باز نمیشه؟لطفا جواب بدین

Peyman kahn پنج‌شنبه 17 اسفند 1396 ساعت 23:24

مگه هوینس چی گفته بود که پدر خوشش نیومده بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد