وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

متزلدر: بایرن به هیچ وجه لوا را نخواهد فروخت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، عضو سابق تیم ملی آلمان معتقد است که سران بایرن اجازه ی جدایی به مهاجم خود نمی دهند. 

 

شایعات پیرامون لواندوفسکی اکنون به اوج خود رسیده استت. اگرچه بحث علاقه ی لوا برای رفتن به رال همواره موضوعی داغ بوده است، اما این بازیکن با تغییر مدیر برنامه هایش که رابطه ی بسیار خوبی با سران رئال دارد به این شایعات دامن زد.

از طرفی درگیری غیر طبیعی لوا با هوملس در تمرینات و همچنین اخباری مبنی بر توصیه ی اکید رونالدو به سران رئال برای جذب لواندوفسکی به جای هری کین، بحث انتقال آقای گل بوندس لیگا را به مادرید بیش از همیشه جدی کرده است.

با این حال کریستوف متزلدر که سابقه ی بازی برای رئال مادرید را در کارنامه دارد چیز دیگری فکر می کند:"بحث مبلغ انتقال در میان نیست چرا که لوا غیر قابل جایگزین است. در بازار بازیکنی که مناسب جایگزینی این بازیکن باشد وجود ندارد و از این رو بایرن اجازه ی جدایی به لوا را نمی دهد.در حالت طبیعی هم بایرن دست از بازیکنان مورد نیازش نمی کشد چرا که آن ها به پول انتقال نیازی ندارند.این شایعات تازگی ندارند. با این حال رئال همواره باشگاهی بوده که پیوستن به آن آرزوی هر بازیکنیست. با این حال بایرن اجازه ی رفتن بازیکنی چون لوا را نمی دهد."

متزلدر در ادامه در مورد تغییر مدیر برنامه های لوا گفت:"شاید این موضوع ربطی به رفتن وی نداشته باشد و لوا بخاطر توصیه ها و استراتژی ایجنتش آن را تغییر داده است.لوا با بایرن قرارداد دارد و تصمیم گیری با بایرن است و من فکر می کنم هیچ اتفاقی رخ ندهد."

متزلدر در پیایان رد مورد رفتن کروس از بایرن به رئال نیز گفت:"این اتفاقی بود که بایرن برای آن سال ها سرزنش می شود."

منبع

نظرات 2 + ارسال نظر
mehrangermany شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 14:51

مانو روبری شنبه 12 اسفند 1396 ساعت 20:11

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد