وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها و گرگها پس از دیدار شب گذشته

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ دیشب در ورزشگاه فولکس واگن آرنا به مصاف تیم وولفسبورگ رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها و گرگها را درباره این دیدار می خوانید.  

 

یوپ هاینکس:

خوب بازی کردیم و شایسته کسب پیروزی بودیم. پذیرفتن ریسک بازی کردن با ترکیب دوم؟ البته، همیشه باید پتانسیل ریسک کردن روی تغییر پست دادن بازیکن هایتان را داشته باشید. آن ها همگی بازیکنانی در سطح کلاس جهانی هستند و من می خواستم با این کار این حس را در آن ها به وجود بیاورم که همه آن ها در برنامه های من جای دارند. هنگامی که مولر را به زمین فرستادم، روال بازی کاملا عوض شد. روان تر و سریع تر شدیم. توماس بسیار انعطاف پذیر است و فضاهای بسیار مناسبی را برای هم تیمی هایش باز می کند. از نتیجه نهایی خوشحالیم. چنین نتیجه ای برای تیم وولفسبورگ بسیار تلخ بود زیرا آن ها برای 90 دقیقه جنگیدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.

 

توماس مولر:

در اوایل بازی به خصوص ریتم همیشگی بازی خود را نداشتیم و به قدر کافی جنگنده نبودیم.البته بازی ما ضعیف نبود اما در نقطه مقابل هدفمند و مستقیم نبود.به همین دلیل نیمه اول یک بر صفر از ولفسبورگ عقب افتادیم. در آغاز نیمه دوم به نحو کاملا متفاوتی عمل کردیم.بازی رو به جلو را در دستور کار تیم قرار گرفت و صاحب موقعیت‌های بیشتری شدیم.در این نیمه عزم بیشتری برای کسب برد پیدا کردیم و به خواسته خود نیز رسیدیم.

 

تیاگو آلکانتارا:

فکر می کنم بابت سطحی که به نمایش گذاشتیم، موقعیت هایی که خلق کردیم و فشاری که روی حریف آوردیم، شایسته پیروزی بودیم. این پیروزی راحت به دست نیامد زیرا وولفسبورگ تیم بسیار خوبی است. ما در نیمه دوم خیلی خوب بازی کردیم و خوشبختانه پیروزی را کسب کردیم.

 

مارتین اشمیت (سرمربی وولفسبورگ):

برای این بازی برنامه‌‌های زیادی درنظر گرفتیم و در مدت طولانی به خوبی دفاع کردیم.در نیمه اول هیچ فرصتی به حریف ندادیم که این یک دستاورد خوب برای تیم بود.در ادامه به خاطر یکسری کاستی در بازی تهاجمی،‌ نتیجه را از دست دادیم.چون از این منظر به قدر کافی آماده نشدیم. در این حالت توپ‌های زیادی را به سرعت از دست دادیم.فشار بر تیم زیاد شده بود و در این حالت تلاش ما برای کسب نتیجه کافی نبود.

 

دانیل دیداوی (بازیکن وولفسبورگ):

فکر می کنم در این بازی ما بدون توپ خوب کار کردیم و حتی یک پنالتی نیز از حریف سیو کردیم. یک امتیاز حداقل چیزی بود که می توانستیم از این مسابقه کسب کنیم ولی اکنون این گونه نشده است. وقتی شما در انتهای جدول هستید، این کاری است که داور انجام می دهد و در دقیقه 90 پنالتی برای حریف می گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد