وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: دعوت من به جام جهانی کمی ناعادلانه خواهد بود!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، سنگربان بایرن مونیخ از حضور در تیم ملی آلمان می گوید. 

 

با بازگشت یوپ هاینکس به بایرن مونیخ، بازیکنان زیادی به فرم سابق خود دست پیدا کردند. اسون اولرایش سنگربان بایرن مونیخ که به واسطه مصدومیت مانوئل نویر شانس حضور درون دروازه بایرن مونیخ را پیدا کرده بود، در تیم هاینکس پیشرفت شگفت انگیزی از خود نشان داد.

به گزارش Spox، اولرایش که زمزمه های دعوتش به تیم ملی آلمان را در شبکه های مجازی می خواند درباره این موضوع گفت:

” من نسبت به وضعیتم واقع گرا هستم. دروازه بانانی مثل برند لنو و رالف فرمان سال ها است که نمایش های خوبی در فوتبال از خود نشان داده اند. بنابراین دعوت من به جام جهانی کمی ناعادلانه خواهد بود زیرا که من تنها چند ماه بازی کرده ام.
 “

اولرایش درباره آینده خود و رفتن به جزیره می گوید:

” من همیشه این موضوع را در ذهن داشته ام؛ رفتن به جزیره نوعی رویا برای من است. اما قرار است برای آینده خود به زودی با مسئولان بایرن مونیخ صحبت کنم.
 “

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
ایمان شیرازی جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 21:49

انسان لذت می برد از چنین فرهنگ و شخصیتی .با اینکه بزرگ ترین و مهمترین ارزوی هر فوتبالیست جام جهانی است ولی این دروازه بان با نهایت متانت خود را لایق تیم ملی نمی داند.شما مقایسه کنید همچنین بازیکنی را با بازیکنان تیم ملی ایران. به امید موفقیت تیم ملی آلمان و بایرن مونیخ.

پیمان جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 23:04

@ایمان شیرازی
گل گفتی دوست عزیز
الکی نیست که اونا آلمانن و جهان اول و ما جهان سوم
جهان اولی فقط به اقتصاد قوی و صنعت پیشرفته نیست به فرهنگ ، ادب ، شعور و خیلی چیزهای دیگه هم ارتباط مستقیم داره

محمد رضا روبری شنبه 7 بهمن 1396 ساعت 14:03 http://www.bayern.blogsky.com

احسنت مرحبا به شخصیت و تواضعت پسر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد