وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: تصمیم در مورد آینده را اعلام کرده ام؛ توانایی تکرار سه گانه را داریم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس بازی مقابل بایرلورکوزن را دشوار توصیف می کند. 

 

روز جمعه و در اولین دیدار از دور برگشت بوندس لیگا بایرلورکوزن میزبان بایرن مونیخ خواهد بود. جدال این دو تیم در سال های اخیر در بای آرنا همیشه نزدیک بوده است و آخرین بار باواریایی ها مارس 2013 در این ورزشگاه موفق به کسب برد شده اند. یوپ هاینکس در کنفرانس خبری قبل از این بازی درباره وضعیت تیمش گفت:

“با وجود وقت کمی که در اختیار داشتیم بسیار خوب کار کردیم و برای بازی فردا آماده ایم. ما با فاصله خوب و با خیال راحت در صدر جدول قرار گرفته ایم اما من به عنوان یک بازیکن و مربی یاد گرفته ام که شما هیچ وقت نباید از تلاش کردن دست بردارید. باید در تمامی بازی های بهترین عملکرد را داشته باشید.
 

لورکوزن:

“آن ها در 12 بازی پیاپی بازنده نبوده اند، و از 2013 بایرن مونیخ در بای آرنا پیروز نشده است. آن ها بازیکنان تکنیکی و سریعی چون بایلی، برنت و آلاریو را در اختیار دارند. به هیچ وجه بازی آسانی نخواهد بود.
 

وضعیت بازیکنان:

“لواندوفسکی و هوملس همراه تیم به لورکوزن سفر نمی کنند. آن ها هنوز به آمادگی کافی نرسیده اند. ساندرو واگنر اکنون بدون شک گزینه اول جانشینی لواندوفسکی است، ولی من هنوز در مورد ترکیب تیم تصمیم نگرفته ام. کیمیش همراه تیم خواهد بود اما هنوز مطمئن نیستم که می تواند از ابتدا در بازی حضور داشته باشد یا نه.
 

آینده:

“من تمامی حرف هایم را در مورد تصمیم گفته ام و هیچ وقت دوباره درباره اش صحبت نمی کنم.
 

تیم:

“من از ترکیبی که در اختیار دارم راضی هم اما همیشه گفته ام که موفقیت فقط به داشتن ترکیب خوب بستگی ندارد  بلکه فهم این بازیکنان از یکدیگر مهم است، باید به هم احترام بگذارند و برای موفیت تیم تلاش کنند. من به تیمم و توانایی بازیکنان کاملا اعتقاد دارم و می توانیم در هر 3 جام این فصل قهرمانی را کسب کنیم.
 

واگنر:

“ساندرو به خوبی در اینجا جا افتاده است، او تمرینات بسیار خوبی با ما پشت سر گذاشت. من برای او خوشحالم و فردا گزینه اول ما برای حضور در خط حمله خواهد بود.
 

 

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
archnemati جمعه 22 دی 1396 ساعت 11:58

تو بمونی یا نه ، نتیجه بگیری یا نه همیشه تو قلب مایی. قهرمان مایی.

محمد رضا روبری جمعه 22 دی 1396 ساعت 14:56 http://www.bayern.blogsky.com

تو نباشی سه گانه رو که نمیتونیم ببریم ببریم هم مزه ای نداره

اکبرماتئوس شنبه 23 دی 1396 ساعت 20:11

رکن اصلی سه گانه، خود هاینکس کبیره!
بدون یوپ،سه گانه، برای بایرن بیگانه است!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد