وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

روبن: لورکوزن تیمی خطرناک است؛ در فوتبال برای کسب عناوین باید سختی کشید

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، آرین روبن بازی مقابل بایرلورکوزن را محکی جدی برای بایرن مونیخ می داند. 

 

در آغاز نیم فصل دوم بوندس لیگا بایرن مونیخ روز جمعه در بای آرنا به مصاف بایرلورکوزن می رود. لورکوزن در حال حاضر رکورددار بازی های بدون باخت متوالی در بوندس لیگا است و تیم هایکو هرلیش با کسب نتایج خوب در هفته های پایانی لیگ خود را به رده سوم جدول رساند.

آرین روبن در مصاحبه با کانال تلوزیونی اختصاصی باشگاه درباره بازی مقابل لورکوزن گفت:

“آگاهیم که بازی سختی در پیش داریم. در نیم فصل اول لورکوزن فوتبال خوبی به نمایش گذاشت. در حمله خیلی خطرناک هست و بازیکنان سرعتی و با توانایی فردی بالایی در اختیار دارند و به همین دلیل برای کسب 3 امتیاز باید بجنگیم.
 

فرم شخصی:

“بازگشت به ریتم و فرم مطلوب بسیار مهم بود. برای من کسب آمادگی مجدد اهمیت بالایی داشت. اکنون می توانم از ابتدا به میدان بروم و شدت بیشتری بازی کنم. در فوتبال هرگز چیزی را راحت و رایگان به دست نمی آورید. اگر می خواهید به چیزهایی تعیین شده دست یابید، مجبورید برای آن سخت تلاش کنید.
 

اردوی زمستانی:

“از زمان حضور در دوحه لذت بردیم. کمپ تمرینی بسیار مثبت بود و شدت تمرینات بالا بود، تمام اتفاقات آنجا خوب بود. امکانات خوبی آنجا فراهم بود و ما تمرینات بدنسازی، تاکتیکی و تکنیکی زیادی انجام دادیم. در کل بسیار خوب بود. ما در تعطیلات سخت کار کردیم و برای شروع نیم فصل دوم آماده ایم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد