وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

واگنر: می خواهم از تک تک دقایق استفاده کنم؛ برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را می کنم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ساندرو واگنر خود را برای اولین حضور رسمی در ترکیب بایرن مونیخ آماده می کند. 

 

روز جمعه نیم فصل دوم بوندس لیگا آغاز می شود و در اولین بازی بایرن مونیخ در زمین بایرلورکوزن به میدان می رود. ساندرو واگنر که در ژانویه به بایرن مونیخ پیوست در اردوی آماده سازی در دوحه عملکرد خوبی داشت و اکنون در صورت نرسیدن لواندوفسکی به بازی مقابل بایرلورکوزن او در ترکیب اصلی قرار می گیرد.

در مصاحبه با Spox واگنر درباره شرایطش و بازی با لورکوزن گفت:

“نمی دانم که مقابل لورکوزن بازی خواهم کرد یا نه. لوا دوباره به تمرینات بازگشته و اگر برای بازی روز جمعه دوباره آماده شود بسیار خوب خواهد بود. درباره اینکه جمعه بازی خواهم کرد یا نه بسیار کنجکاو هستم و اگر بازی کنم آماده ام و خوشحال خواهم بود.
 

“برای تطابق پذیری بیشتر به کمی زمان نیاز دارم. بازیکنان با کیفیتی داریم و تیم در زمین کیفیت بالایی از خود نشان می دهد؛ این امر کار را برای مهاجمین راحت تر می کند. تاکنون خوب کار کرده ایم و امیدوارم شروع خوبی در نیم فصل دوم بوندس لیگا داشته باشیم.
 

انتظارت از خود و ادامه فصل:

“بعد از تنها یک هفته نمی توان گفت که انتظارات من برآورده شده یا نه چون کمی زود است. بدون شک من از بازگشت به خانه خوشحالم ولی در عین حال شما باید به اندازه کافی حرفه ای باشید. حرفه ای بودن بسیار مهم است، و از آنجا که من می خواهم به خوبی در تیم ادغام شوم قصد دارم از تک تک دقایق استفاده کنم تا نمایش خوبی داشته باشم. هدف من حضور در جام جهانی روسیه است. این برای من بسیار مهم است و هر کاری برای رسیدن به آن انجام می دهم.
 

“اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود خوشحال خواهم بود. نمی خواهم بعدا خودم را برای انجام ندادن کاری سرزنش کنم، همیشه اینگونه بوده ام و از ابتدا تا آخر تلاش کرده ام.  
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد