وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

کومان: سریع بودنم را از خانواده ام به ارث برده ام؛ همیشه برایم مهم است که مانند یک حرفه ای، زندگی کنم!

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، کینگزلی کومان یکی از بهترین بازیکنان تیم بایرن مونیخ در فصل جاری بوده است. وی در مصاحبه ای به طور مفصل درباره خود و تیمش صحبت کرده است.  

مصاحبه مفصل کومان با خبرنگار سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، به شرح زیر بوده است؛

از سرعتت شروع کنیم؛ خودت می دانی در سریع ترین حالت ممکن، 100 متر را در چه زمانی خواهید دوید؟

“نه، لازم به اندازه گیری 100 متر نیست. استارت زدن در فوتبال از 30 یا 40 متر بیشتر، معنی ای ندارد!
 

 ایا به مسابقات دو 100 متر علاقه دارید؟

“البته! همه آن را دوست دارد. البته نمی خواهم خودم یک ورزشکار دو 100 متر باشم. فقط دوست دارم، سریع کار کنم ولی 100 متر طولانی است (با خنده).
 

سرعتت را از کسی به ارث برده ای؟

“پدرم هنگامی که فوتبال بازی می کرد، یک دونده سریع بود. برادرم نیز سریع است اما این بخاطر تکنیکش است. با این اوصاف می توانم بگویم بله، سرعتم را به ارث برده ام.
 
 

ایا برای این که سریعتر شوید، بیشتر تمرین کرده ای؟

“خیر. من همیشه سعی کردم با محیطی که دارم، هماهنگ تر شوم و فقط سرعت را تمرین نکرده ام. فقط این ویژگی را از اول داشته ام.
 

والدین شما از جزیره گوادلوپه هستند. این سرعت شما ربطی به این موضوع دارد؟

“100%! پدر، مادر، پدر بزرگ و مادر بزرگ و تمام خانواده ام از جزیره گوادلوپه هستند. مردمان آنجا بسیار سریع هستند! برای مثلا مارسیال (بازیکن منچستر یونایتد). فکر می کنم مردم گوادلوپه این سرعت را در ژن هایشان دارند!
 

درباره آن جا صحبت کنید؛

“من در گوادلوپه بزرگ نشدم و فقط برای تعطیلات به آن جا می روم اما در زندگی روز مره ام، موسیقی، غذا و بسیاری از چیزی های دیگرم بر پایه اداب آن جا، بنا شده است. اما هنگامی که زیاد سرد می شود، آن جا را دوست ندارم چون من در پاریس بزرگ شده ام و این عادی است که به هوای سرد آن جا زیاد عادت نداشته باشم.
 

شما دو سال و نیم است که در آلمان زندگی می کنید. چه احساس دارید؟

“من از همان روز اول، از حضور در این جا، احساس راحتی کردم. مردم آلمان اگر بخواهند با شما عکس بگیرند، با ادبانه آن را از شما می خواهند. من چنین رفتار هایی را دوست دارم.
 

کدام جنبه زندگی در اینجا بیشتر از همه، شما را شگفت زده کرد؟

“این که تقریبا همه می توانند به خوبی انگلیسی صحبت کنند. در فرانسه و ایتالیا چنین نبود. اولین سال را در مونیخ با انگلیسی صحبت کردن، گذراندم.
 

زبان آلمانی شما چطور است؟

“من این زبان را کاملا می فهمم و راحت می توانم با هم تیمی هایم، صحبت کنم. من اخیرا، اولین مصاحبه خود را به زبان آلمانی، برگزار کردم. با این حال هنوز هم روی آن کار می کنم. این زبان اصلا آسان نیست.
 

سراغ فوتبال برویم؛ نیم فصل اول را چگونه گذراندید؟

“فکر می کنم در بیشتر بازی ها به بازیکن دلخواه تیم تبدیل شده ام اما می دانم که می توانم بهتر بازی کنم. روی این موضوع در نیم فصل دوم کار خواهم کرد.
 

شما چند بار متوالی مصدوم شدید. دلیلی برای این اتفاق وجود دارد؟

“فوتبالیست ها طی سالیان دراز با مصدومیت های زیادی سر و کار ندارند. در این مورد، شانس هم تاثیر دارد. با این حال من هر کاری می کنم که مصدوم نشوم و روی روال عادی به کارم ادامه دهم.
 

منظورتان را واضع تر بیان کنید؛

“به عنوان مثال به رژیم غذایی توجه زیادی دارم. من مدت زیادی است که از نوشابه های گاز دار استفاده نکرده ام. علاوه بر این ها، سبزیجات نیز زیاد می خورم که شامل سالاد هم می باشد. این ها جزئیات کوچکی هستند اما به من اطمینان می دهند که بدنم روی فرم خواهد بود!
 

چگونه از این جزئیات، مطلع شدید؟

“همیشه برایم مهم است که حرفه ای، زندگی کنم. متوجه شدم برای دستیابی به بالاترین مرتبه های، باید به چنین چیز هایی بیشتر توجه کنم.
 

هاینکس درباره حرکت های شما صحبتی با شما انجام داده است؟

“بله، همه می دانند. این حرف های او در مورد لحظه ای بود که من در حال نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بودم. مربی به من گفت که سرعتم را کم تر کنم. تا کنون چنین چیزی بسیار خوب جواب داده است.
 

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
babak_bavaria سه‌شنبه 19 دی 1396 ساعت 00:48

خیلی امیدوار کننده بازی میکنه
بنظرم میتونه جانشین ریبری باشه
شاید 5تا وینگر باشن که یه کم از کومان بهتر باشن ولی فکر نکنم هیچکدوم سرعته کومانو داشته باشن
یکی از نکاته مثبتش سنش هست
شاید اگه بخوایم رونده اوضاعشو به یک نمودار تشبیه کنیم باید بگیم که یک نمودار "اکیدا صعودی"رو طی میکنه
بازیکنه کلیدی هستش میتونه نتیجه رو تغییر بده
این فصل با اعتماد بنفس تر نشون داده
که بنظر من یه بازیکنه کم سن ولی با اعتماد بنفس بالا
بهتر از یک بازیکنه بالای 30سال با تجربست(کلی میگم!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد