وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هاینکس: نه ویدال و نه هیچ بازیکن دیگری را نمی فروشیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ ضمن رد هر گونه تماس باشگاه چلسی با این باشگاه برای جذب آرتورو ویدال، ستاره شیلیایی این تیم، فروش هر بازیکن دیگری را هم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی رد کرد.  

در هفته های گذشته رسانه های انگلیس خبر از علاقه و پیشنهاد چلسی به جذب آرتورو ویدال، هافبک شیلیایی بایرن مونیخ دادند و اظهار نظر کونته درباره علاقه به همکاری مجدد با او به این شایعات دامن زد.

به نقل از fourfourtwo، یوپ هاینکس با رد این شایعات به خبرنگاران گفت:


هیچ تماسی بین چلسی و بایرن مونیخ برقرار نشده است. نه آرتورو ویدال و نه هیچ بازیکن دیگری را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی نخواهیم فروخت.

بایرن مونیخ در حال حاضر برای برپایی اردوی نیم فصل خود در قطر به سر می برد. هاینکس درباره شرایط بازیکنانش در این اردو گفت:


بازیکنان از سفر به قطر هیجان زده هستند و با آنها خوش می گذرد. روبرت لواندوفسکی مصدومیت خود از نیم فصل اول را هنوز دارد و با وجود آن به اینجا آمده و امیدواریم سه شنبه بتواند دوباره به تمرینات بازگردد. متس هوملس در تعطیلات زمستانی دچار مصدومیت عضلانی شده است. واگنر به موقع به تیم اضافه شد. او می تواند تبدیل به بازیکن مهمی برای تیم شود، قبلا جایگزنی برای لواندوفسکی نداشتیم.

بایرن مونیخ در حال حاضر با فاصله ای ۱۴ امتیازی و با اقتدار صدرنشین بوندسلیگا است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر

کار خوبی میکنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد