وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

بواتنگ: هاینکس گفت که دیگر مشکلی در من نمی بیند

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ژروم بواتنگ از آمادگی خود می گوید. 

 

به گزارش FFT ژروم بواتنگ مدافع ملی پوش بایرن مونیخ رفته رفته به روزهای اوج خود نزدیک می شود. این مدافع تنومند در مصاحبه با وبسایت رسمی بایرن مونیخ در مرد وضعیت خود و تیم گفت:

” هاینکس به من گفت که دیگر هیچ شکایتی از من ندارد. در حال حاضر واقعا احساس خوبی دارم، من در سال 2017 به 80 درصد آمادگی رسیدم و اکنون در سال جدید می خواهم به 100 درصد آمادگی برسم. ما در دوحه شرایط خوبی داریم و از هر جلسه تمرینی بخوبی استفاده می کنیم. بازگشت به شرایط آرمانی پس از ناراحتی ای که در ناحیه قفسه سینه و تنفس خود احساس می کردم آسان نبود، این زمان می تواند نزدیک به یک سال طول بکشد( بازگشت به اوج). این مشکل بر روی سبک بازی و پویایی من تاثیر گذاشته بود. امیدوارم از این به بعد سالم بدون مصدومیت ادامه دهم.
 “

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد