وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هامس رودریگز: بایرن مونیخ مدعی کسب سه گانه است

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، ستاره کلمبیایی باوارایی ها اذعان داشته که تیمش می تواند فاتح همه جام های ممکن در فصل جاری شود.  

هامس رودریگز که در فصل جاری با انتقالی قرضی به بایرن مونیخ پیوست، در مصاحبه ای با بیلد درباره شرایط تیمش گفته است:

“ما تا الان خوب کار کرده ایم. بایرن مونیخ مدعی کسب سه گانه است. تیم عالی ای در اختیار داریم. فکر می کنم می توام همه جام ها را ببریم. چرا؟ ما بازیکنان بزرگی را در اختیار داریم که با آن ها می توانیم این رویا را به به واقعین تبدیل کنیم.
 

هامس درباره شرایط خودش نیز گفت:

“در نیم فصل اول، زیاد گل نزدم چون بیشتر در خط هافبک بازی می کردم. اگر بیشتر به دروازه حریفان نزدیک شوم، سعی خواهم کرد که گل های بیشتری را نیز به ثمر برسانم. از زمانی که به اینجا آمده ام، کم کم سعی کردم ریتم خوی خودم را پیدا کنم. بازیکنان زیادی در اینجا هستند که من را در این کار، کمک کرده اند.
 

او درباره حضور در بایرن مونیخ نیز صحبت کرد:

“می خواهم هر چیزی را برنده شوم. بایرن مونیخ توانایی این را دارد که در هر تورنمنتی قهرمان شود. در بایرن مونیخ خواهم ماند؟ حالا من اینجا مانده ام و بسیار خوشحال هستم. فقط همین مهم است و نمی خواهم به هیچ چیز دیگری فکر کنم.
 

هامس درباره هاینکس نیز گفت:

“هاینکس مربی سطح بالایی است. ما زیاد با هم صحبت می کنیم. گفتگو هایمان به زبان اسپانیایی به من کمک زیادی کرده است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر

قیافه خامسو

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد