وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

خامس رودریگز: می خواهم سال های بیشتری در بایرن مونیخ بمانم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، خامس رودریگز هافبک بایرن مونیخ تایید کرد که می خواهد بیشتر در آلیانز آرنا بماند و از حضور در مونیخ راضی است.  

این هافبک کلمبیایی به صورت قرارداد قرضی دو ساله از رئال مادرید به بایرن مونیخ پیوسته است.

به نقل از وبسایت fourfourtwo، خامس به خوبی توانسته در ترکیب یوپ هاینکس جایگاهی برای خود پیدا کند و از مهره های اصلی باواریایی ها به شمار می رود. او درباره مونیخ و ماندن در این تیم گفت:


می خواهم اینجا بمانم. من در مونیخ خیلی خوشحالم. نمی خواهم به چیز دیگری فکر کنم. من احساس بسیار خوبی در تیم دارم. امیدوارم همه چیز به خوبی در نیم فصل دوم پیش برود، زیرا می خواهم جام های زیادی با این تیم به دست بیاورم. هاینکس مربی بزرگی است. ما با هم دیگر زیاد صحبت می کنم و او نیز با زبان اسپانیایی با من حرف می زند و این خیلی به من کمک می کند. من خیلی آهسته ریتم خودم را پیدا کردم. این به من کمک زیادی کرد تا بتوانم بیشتر بازی کنم. من از ورزشگاه های بوندس لیگا خیلی خوشم می آید. آن ها همیشه پر از تماشاگر هستند. شما نیز همیشه مقابل تیم های خوبی بازی می کنید. لیگ سطح بالایی است.

منبع

نظرات 1 + ارسال نظر
lewa جمعه 15 دی 1396 ساعت 12:40 http://bayern.blogsky.com

بمون ما بهت احتیاج داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد