وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

هوملس: امیدوارم در ادامه فصل روند رو به رشدمان ادامه داشته باشد

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، متس هوملس می گوید تنها خواسته اش حفظ سلامتی اش است. 

 

متس هوملس یکی از ارکان اصلی دفاعی بایرن مونیخ در نیم فصل اول بوندس لیگا بود و وضعیت جسمانی خوب او باعث شد در بیشتر بازی ها بتواند در زمین حضور داشته باشد.

هوملس که اکنون در تعطیلات به سر می برد در مصاحبه با FCB tv باشگاه درباره نیم فصل اول رقابت ها و ادامه فصل گفت:

“من بابت تعطیلات زمستانی بسیار خوشحالم و یکی از هواداران این تعطیلی هستم. در وضعیت و موقعیت کنونی وجود چنین وقفه ای برای من بسیار مهم است. باید از 2 ژانویه تا اواخر جولای بدون وقفه بازی کنم و من امیدوارم این اتفاق رخ دهد. یک وقفه کوتاه، اگر حتی 10 روز هم باشد فوق العاده مفید خواهد بود.
 

“اکنون می توانیم به نیم فصل فوق العاده خوبی که داشتیم نگاه کنیم؛ ما خیلی خوب به رقابت ها برگشتیم. اکنون در هر 3 رقابت در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم. شرایط بسیار خوب به نظر می رسد، اما فکر می کنم هنوز می توانیم بهتر شویم.
 

“امیدوارم بتوانیم راهی که شروع کرده ایم را ادامه دهیم. شخصا امیدوارم بتوانم در سطح بالا به فوتبالم ادامه دهم. مهم ترین عامل سلامتی من است،  چیزی که تمامی فوتبالیست ها برای یکدیگر آرزو می کنند.
 

ماندگارترین بازی نیم فصل اول:

“از نظر شخصی بازی مقابل سلتیک برای من یک بازی به یاد ماندنی خواهد بود. از آن جهت برای من ویژه بود که موفق شدم در این بازی اولین گل اروپایی خود برای بایرن مونیخ را به ثمر برسانم.
 

تعطیلات:

“من چند روزی را در مونیخ می مانم و سپس همراه همسرم به تعطیلات می روم. قصد داریم جایی نزدیک مونیخ بمانیم، جایی که آرامش کافی داشته باشیم. به دلیل شرایط همسرم نمی توانیم سفر طولانی برویم. بازسازی بدنی و ذهنی در تعطیلات زمستانی در اولویت قرار دارند.
 
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد