وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

اولرایش: هاینکس به همه روحیه می دهد؛ امیدوارم در نیم فصل دوم، موفق عمل کنیم

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، اولرایش به تمجید از هاینکس پرداخته است. 

 

به گزارش tz، اسون اولرایش بعد از مصدومیت نویر به مهره اول باواریایی ها درون دروازه این تیم تبدیل شد و با درخشش های خوبش طی چند وقت اخیر، بسیار مورد توجه قرار گرفته و به یکی از مهمترین مهره های تیمش تبدیل شده است. او در مصاحبه ای درباره پیشرفت چشمگیرش بعد از آمدن هاینکس و شرایط تیمش صحبت کرده است.

اولرایش ابتدا درباره رقابت در بوندس لیگا گفت:

“حالا باید تمام توان خود را به کار گیریم تا هیچ امتیازی را از دست ندهیم. دورتموند را به یاد بیاورید. آن ها با اختلاف 5 امتیازی نسبت به ما در صدر جدول قرار گرفته بودند اما به یک باره با بد شانسی مواجه شدند. حالا ببینید کجا هستند، با اختلاف زیاد پشت سر ما! چنین اتفاقتی نشان می دهند که شرایط هر لحظه ممکن است، عوض شود. یک شکست می تواند شما را از دور رقابت در لیگ، خارج کند.
 

 او درباره هاینکس گفت:

“اوایل که یوپ هاینکس به تیم آمده بود، گفت که به من اعتماد دارد و فکر می کند که من دروازه بان خوبی هستم. او همیشه با همه حرف می زند. با بازیکنان، فیزیوتراپیست ها، کارکنان، همه! او و کمک هایش، متخصص هستند. چنین یک دلی و هماهنگی ای را همیشه نمی توانید ببینید. شخصیت هاینکس طوری است که با حرف هایش به بازیکنانش، روحیه می بخشد. همیشه دوست دارید به او گوش دهید زیرا می داند چه طور درباره هر موضوعی صحبت کند.
 

 اسون اولرایش درباره بازی برای بایرن مونیخ در نیم فصل اول گفت:

“قطعا هنگامی که شما ذخیره دروازه بانی مانند نویر هستند، در پایان فصل انتظار دارید یک یا دو بار به میدان بروید ولی من در این نیم فصل، بازی های زیادی را انجام دادم. در بایرن مونیخ از کارم لذت می برم و اوقات خوبی را می گذرانم. سال 2018؟ امیدوارم سال خوبی برای ما باشد که در آن بتوانیم به عناوین مهمی دست یابیم و موفق عمل کنیم.
 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد