وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نگاهی دقیق به رقبای احتمالی بایرن در لیگ قهرمانان

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، فردا ظهر قرعه کشی مرحله ی یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام می شود تا 16 تیم حاضر رقبای خود را بشناسند.  

بایرن مونیخ این فصل هم به عنوان تیم دوم پای به دور حذفی گذاشته است و به جز پاری سن ژرمن، 7 سرگروه دیگر امکان رویارویی با باواریایی ها را دارند که در ادامه مرور خواهیم کرد:

1-لیورپول:

 

معرفی:تیم یورگن کلوپ به عنوان تیم نخست گروه 5 پای به دور حذفی گذاشت. گروه لیورپول جزو گروه های تقریبا راحت به شمار می رفت و سویا، ماریبور و اسپارتاک رقبای این تیم بودند که این تیم با 3 برد و 3 تساوی در گروه خود اول شد. سویا دیگر تیم تقریبا اسم و رسم دار این گروه بود که لیورپول نتوانست در برابر آن پیروز شود و دو تساوی 2-2 و 3-3 برابر آن کسب کرد.لیورپول در لیگ انگستان در 15 دیدارش 8 برد و 2 شکست داشته و در رده ی 4م قرار دارد.

نکات برجسته: لیورپول با 23 گل زده، رکورد بیشترین گل زده ی یک تیم انگلیسی در دور گروهی را جابجا کرد.لیورپول بدون شکست به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کرد.در بین تیم های صدرنشین، لیورپول کمترین برد را در دور گروهی کسب کرد(3 برد).بعد از پاری سن ژرمن(که با بایرن روبرو نمی شود)، لیورپول با 23 گل بهترین خط حمله را و با تفاضل گل 17 بهترین گل آوراژ را در دور گروهی کسب کرد.با این حال لیورپول در بین تیم های صدرنشین، ضعیفترین خط دفاع را داراست(6 گل خورده).

سابقه ی بازی با بایرن:لیورپول دو بار در مراحل حذفی با بایرن دیدار کرده که یک بار بایرن و یک بار لیورپول به دو ربعدی صعود کرده اند. این تیم در فینال سوپر کاپ 2001 نیز بایرن را شکست داد و قهرمان شد.

 

2-بشیکتاش

معرفی:بشیکتاش شاید از لحاظ اسمی آسان ترین سرگروه این فصل باشد. این تیم از گروه 7 به دور حذفی صعود نمود. گروه بشیکتاش نیز گروه ساده ای به شمار می رفت و پورتو، لایپزیک و موناکو رقبای این تیم بودند که تیم ترکی با 4 برد و 2 تساوی و بدون شکست راهی دور بعد شد. بشیکتاش در برابر تیم دوم گروه(پورتو) یک برد و یک تساوی کسب نمود.بشیکتاش که به عنوان قهرمان ترکیه در این فصل از رقابت ها حاضر است در این فصل از لیگ ترکیه با 7 برد و 2 شکست از 14 بازی در رده ی نازل 5م قرار دارد.

نکات برجسته: بشیکتاش با 14 امتیاز بیشترین امتیاز یک تیم ترکی در مرحله ی گروهی لیگ قهرمانان را از آن خود نمود. بشیکتاش در دور گروهی شکستی نخورده است و بدون شکست به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کرده است.

سابقه ی بازی با بایرن:بشیکتاش یک بار در دور گروهی با بایرن ه گروه شد که 2 شکست برابر مونیخی ها متحمل گردید.

 

3-منچستریونایتد

 

معرفی:شیاطین سرخ با خوزه مورینیو در حال بازگشت به روزهای خوب خود می باشند. منچستر به سبب قهرمانی در جام یوفای فصل قبل به دور گروهی لیگ قهرمانان راه یافت. منچستر نیز در گروهی ساده که متشکل از بنفیکا،بازل و زسکامسکو بود با 5 برد و 1 شکست سرگروه شد. منچستر برابر تیم دوم(بازل) یک برد و یک شکست ثبت نمود. منچستر در لیگ جزیره با 11 برد و 2 شکست از 15 بازی در رده ی دوم قرا ردارد.

نکات برجسته:منچستر یونایتد کم ترین گل خورده ی لیگ برتر انگلستان را در اختیار دارد(9 گل).منچستر در کنار 3 تیم دیگر بیشترین برد را در دور گروهی کسب کرده است(5 برد)

سابقه ی بازی با بایرن:منچستر 3 بار با بایرن در مراحل حذفی روبرو شده که هر 3 بار بایرن ب دور بعد صعود کرده است. شیاطین سرخ یک بار نیز در دور گروهی با بایرن مصاف دادند که دو تساوی برابر این تیم کسب کرد. مهمترین دیدار منچستر یونایتد با بایرن به فینال سال 1999 بر می گردد که بایرن بازی برده را در 2 دقیقه باخت و تیم انگلیسی قهرمان لیگ قهرمانان شد.

 

4-بارسلونا

 

معرفی:در حالیکه احساس می شد با رفتن نیمار بارسلونا نتواند حضوری قدرتمند در رقابت های داخلی و خارجی داشته باشد، اما تیم والورده به خوبی توانسته با نبود فوق ستاره اش کنار بیاید و نتایج خوبی کسب کند.بارسا در گروه نسبتا مشکلی قرار داشت و با یوونتوس،اسپورتینگ و المپیاکوس همرگروه بود و با 4 برد و 2 تساوی سرگروه شد. بارسا در مصاف با یوونتوس یک برد و یک تساوی کسب کرد. بارسا در لالیگا نیز با 11 برد و 3 تساوی از 14 بازی صدرنشین است.

نکات برحسته:بارسلونا در لیگ قهرمانان و لالیگا هنوز شکست نخورده است.بارسا با 7 گل خورده در کنار اتلتیکومادرید بهترین خط دفاع لالیگا را در اختیار دارد. بارسا با 11 برد بیشترین برد لالیگا را در اختیار دارد.بارسا با 36 گل زده بهترین خط حمله ی لالیگا را در اختیار دارد. بارسلونا در بین تیم های صدرنشین، کمترین گل زده را داراست(9 گل). بارسلونا با تنها 1 گل خورده، بهترین خط دفاع را در دور گروهی ثبت کرد.

سابقه ی تقابل با بایرن:بارسا 4 بار در دور حذفی با بایرن مصاف داده که 2 بار بایرن و 2 بار بارسلونا به دور بعد صعود کرده اند. این دو تیم یک بار نیز در دور گروهی با هم رقابت دادند که بایرن هر دو بازی را پیروز شد.

 

5-رم

 

معرفی:رم در این فصل به عنوان تیمی قدرتمند شناخته می شود و نتایج قابل احترامی در لیگ ایتالیا و اروپا گرفته است.رم در یکی از گروه های مرگ ای فصل قرار گرفت و با اتلتیکو مادرید، چلسی و قره باغ همگروه شد.رم با 3 برد و 2 تساوی و 1 شکست و به سبب برتری در بازی رو در رو با تیم چلسی سرگروه شد و در 4 مصافش با تیم های قدرتمند چلسی و اتلتیکومادرید یک برد،2 تساوی و یک شکست کسب کرد. رم در سری آ با 11 برد و 2 شکست از 15 بازی در رده ی 4م قرار دارد.

نکات برجسته:رم با 10 گل خورده در کنار اینتر و ناپولی کمترین گل خورده ی سری آ را دارد.در بین تیم های صدرنشین، رم کمترین برد را در دور گروهی کسب کرد(3 برد).رم در بین تیم ها صدرنشین ضعیفترین خط حمله (9 گل زده) و ضعیفترین خط دفاع(6 گل خورده) داراست که موجب می شود این تیم در بین تیم های صدرنشین، بدترین تفاضل گل را داشته باشد(3) رم با 11 امتیاز مترین امتیاز را در بین تیم های صدرنشین دارد.

سابقه ی تقابل با بایرن:رم یک بار در دور حذفی با بایرن مصاف داده که در آن بایرن توانسته به دور بعد صعود کند. در دور گروهی نیز این دو تیم 4 بار با هم مصاف داده اند که بایرن 3 برد و یک شکست کسب کرده است.

 

6-منچستر سیتی

 

معرفی:تیم تحت هدایت پپ گواردیولا عملکردی فوق العاده در این فصل داشته و در دور گروهی نیز با کسب 5 برد و یک شکست در دیداری تشریفاتی رقم خورد،سر گروه شد. ناپولی، شاختار و فاینورد تیم های هم گروه من سیتی بودند که مردان گواردیولا در برابر تیم دوم(شاختار)یک برد و یک شکست کسب کرد. من سیتی در لیگ انگلستان نیز با 14 پیروزی و 1 تساوی از 15 دیدراش صدرنشین است.

نکات برجسته:من ستیی بیشترین برد(14 برد)،کمترین باخت(بدون باخت)،بیشترین گل زده(46) و بهترین تفاضل(+36) را در لیگ انگلیس داراست.منچستر سیتی در کنار 3 تیم دیگر، بیشترین برد را در دور گروهی کسب کرد(5 برد)

سبابقه ی تقابل با بایرن:من سیتی 6 بار در دور گروهی با بایرن دیدار داشته که هر تیم 3 پیروزی کسب کرده اند.

 

7-تاتنهام

 

معرفی:تیم تحت هدایت پوچتینو با عملکردی بی نقص و یکنواخت در گروهی که رئال مادرید، دورتموند و آپوئل قرار داشت با 5 برد و یک تساوی سر گروه شد. تاتنهام در برابر دو تیم قدرتمند رئال و دورتموند 3 برد و یک تساوی کسب کرد.در لیگ انگلیس اما تانهام با 8 برد و 4 شکست از 16 بازی در رده ی 5م قرار گرفته است.

نکات برجسته:تاتنهام بیشترین امتیاز را در دور گروهی کسب نمود(16 امتیاز).تاتنهام بدون شکست به دور حذفی لیگ قهرمانان صعود کرد.تاتنهام در کنار 3 تیم دیگر بیشترین برد را در دور گروهی کسب کرد(5 برد). تاتنهام با 16 امتیاز بیشترین امتیاز را در بین تیم های صدرنشین داراست.

سابقه ی بازی با بایرن:این دو تیم دو بار در مراحل حذفی با عم دیدار داشته اند که هر کدام از تیم ها یک بار به دور بعدی صعود کرده اند.

 

*حال نگاهی بیاندازیم به نکات برجسته ی بایرن :

-بایرن در بین تیم های دوم بیشترین امتیاز را کسب کرده است (15 امتیاز)و همانند چلسی تنها به سبب نتیجه ی ضعیفتر در بازی رودر رو در برابر پاری سن ژرمن در گروهش دوم شد. بایرن بیشترین برد را در بین تیم های دوم کسب کرد(5 برد). بایرن در کنار رئال،سویا،یوونتوس و چلسی با یک شکست،کمترین شکست را در بین تیم های دوم داراست. بایرن بیشترین امتیاز را در بین تیم های دوم کسب کرده است(15 امتیاز). بایرن با 11 برد بیشترین پیروزی و با 2 باخت کمترین شکست را در بوندس لیگا دارد. بایرن بیشترین گل زده(35) و کمترین گل خورده(11) را در بوندس لیگا دارد.

*با این تفاسیر،رقیب مد نظر شما کدام تیم است؟

منبع

نظرات 3 + ارسال نظر
Hamed Bayern دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 00:29

کیه که از بشیکتاش بدش بیاد؟؟ اما از شانس بد میخوریم به بارسا یا منچسترسیتی

pepeto دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 13:08

در این سطح از فوتبال هیچ تیمی بردنش راحت نیست ولی من میگم منچستریونایتد خوبه
... شاید بد نباشه بازی با انگلیسی ها

Hamed Bayern دوشنبه 20 آذر 1396 ساعت 16:08

ایول
بهترین قرعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد