وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران
وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ

وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران

نظر باواریاییها پس از پیروزی برابر اینتراخت فرانکفورت

به گزارش وبلاگ کانون هواداران بایرن مونیخ در ایران، تیم بایرن مونیخ امروز در ورزشگاه آلیانس آرنا به مصاف تیم اینتراخت فرانکفورت رفت که در نهایت موفق شد این تیم را با تک گل آرتورو ویدال شکست دهد. در ادامه نظر باواریاییها را درباره این دیدار می خوانید.  

 
یوپ هاینکس:

فکر می کنم قهرمانی پاییزه چندان مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که ما پیروز شدیم و توانستیم فاصله مان در صدر را افزایش بدهیم. این دیدار سخت مقابل یک حریف سخت بود. اما دیدن جدول ما را خوشحال می کند.

 

تام اشتارک:

اصلا نمی دانستم که قرار است بازی کنم و کمی قبل از شروع مسابقه این را فهمیدم. به هر حال خوشحالم که توانستم صدمین بازی خود را با بایرن مونیخ انجام دهم. از کسب پیروزی هم خوشحال هستم. اولرایش دروازه بان سطح بالایی است اما قبل از شروع مسابقه ثابت شد که نمی تواند بازی کند. 100% از خودم راضی بودم.
  

توماس مولر:

امروز باز هم بایرن مونیخ واقعی و آن بایرن مونیخی که قبل همه ما برایش می تپد را دیدید. همه بازیکنان برای پیروزی جنگیدند. یک بازی بسیار حساس و داغی را شاهد بودیم. کاپیتانی؟ سرگرم کننده است که چنین تیمی را رهبری کنید.
 

خاوی مارتینز:

از کسب پیروزی خوشحالیم. بعد از گلزنی توانستیم به خوبی دفاع کنیم. تام اشتارکه؟ او را نگاه کنید. قیافه اش به 50 ساله ها شبیه است اما مانند یک دروازه بان 28 ساله فوق العاده کار می کند.

   

نیکو کواچ (سرمربی اینتراخت فرانکفورت):

تیم من بازی خیلی خوبی ارائه داد. ما از دقیقه اول تا پایان بازی، هر کاری می توانستیم انجام دادیم. ما شایسته نتیجه بهتری از شکست بودیم. نشان دادیم که می توانیم با تیم های بزرگ رقابت کنیم. به همین دلیل نگاه مان به آینده است. تنها تفاوت دو تیم این بود که بایرن از تنها فرصتش استفاده کرد. ما هرگز تسلیم نمی شویم و به همین دلیل، خوش بین هستم. ما به سخت کوشی مان ادامه می دهیم و امیدواریم که در آینده خوش شانس تر باشیم.

 
فردی بوبیچ (بازیکن اینتراخت فرانکفورت):

زمانی که شواهد ویدئویی مورد استفاده قرار می گیرد و اگر استفاده می شد آنگاه ویدال در زمین بازی حضور نداشت. تعلل داور در تصمیم خود سبب شد تا هاینکس او را در دقیقه 55 با تولیسو تعویض کند.

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 01:24

اقا اگر بازی رو از طریق سایت انتن دیدید گزارشگرش عجب ادم ضایعی بود خداییش
اول به اشتراک میگفت اورلیش!! بعد که اسم بازیکنا رو زیرنویس کردن میگفت: اشتارک اورلیش! یعنی نزدیک به 15،16 بار گفت اشتارک اورلیش! اینا چطوری گزارشگر شدن؟!!!!
بعد یه ساعت بهش فهموندن که اشتارک تو زمینه!!!!

محمد یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 01:25

تصحیح کنم خط دومو اشتباه تایپی شد "اشتارک"

مانو روبری یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 15:39

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حاجی از آنتن نبین تو هم آنتن رو تحریم کن

Massoudsh یکشنبه 19 آذر 1396 ساعت 21:07

منم از آنتن دیدم، کدوم سایتو دوستان معرفی میکنن که بشه بدون دردسر از اونجا دید؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد